مردم روزدار طبس برای حمایت از مظلومان عالم و ستیز با مستکبران در گرمای بالای ۴۵ درجه حماسه ای دیگر آفریدند.
کد خبر: ۴۴۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 24 June 2017
مردم شهرستان طبس به مانند سایر هموطنان خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، و در دمای ۴۵  درجه به فرمان پیرفرزانه و فقید کشورمان به خیابان ها آمده تا بگویند برای ایستادگی در برابر کفر و ظلم تحت هر شرایطی آماده ایم.

مادری به همراه کودک چند ماهه اش آمده بود، پسری ویلچر پدر را برای حضور در راهپیمایی هدایت می کرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زیر آفتاب سوزان دوم تیرماه آمده بودند تا دوباره تلالویی دیگر از آرمان خواهی قدس شریف و مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل را نشان دهند.

 غیورمندان طبس ثابت کردند که برای دفاع از مظلوم، وقت و زمان نمی شناسند.

گرما با تمام توان به صحنه آمده بود و مردم با حضورشان در تمام این سال ها نشان دادند که فلسطین تنها نیست.

 تا ریشه کن شدن ظلم در میدان هستیم

زهرا علیزاده مادری که به همراه دخترش در این حماسه حضور پیدا کرده بود، گفت: برای حمایت از مستضعفین سراسر جهان آمده ایم که طبق گفته پیامبرمان هر جا ندای مظلومیتی شنیده می شود، مسلمان نیست کسی که فریادرسی نکند.

وی افزود: در این مراسم حضور یافتیم تا با تمام امنیتی که در کشورمان هست بگوییم درد و ظلمی که به مردم فلسطین و دیگران مظلومان وارد می شود را درک می کنیم و تا ریشه کن شدن پرچم کفر و ظلم و برافراشته شدن پرچم عدالت با آن ها خواهیم بود.

علیزاده افزود: پیام ما به غارتگران بخصوص امریکا و اسرائیل و داعش این است که تیر پرتاب شده از سمت آن ها بر دل مسلمین و شیعیان بی پاسخ نخواهد ماند و حتی شده با یک شعار از جانب کودکانمان ساکت نخواهیم نشست.

وی افزود: سربازان امام و رهبری در زمان پاسخ به شما و داعشیان ثابت کردند که در پشتیبانی از ولایت سکوت نخواهیم کرد.

محمدجواد یعقوبی عاقل مرد ۴۵ ساله ای بود که هدفش از شرکت در راهپیمایی روز قدس را حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از همه مسلمانان جهان که در بند کفار و زورگویان هستند، اعلام کرد.

وی حمایت از مردم سوریه و عراق را که گرفتار داعش هستند اعلام نمود و گفت: ان شاءالله به یاری خداوند ریشه ی ظالمان کنده خواهد شد.

یعقوبی در ادامه گفت: دشمنان بدانند که خیال از پا نشستن و سکوت ما را در برابر ظلم به گور خواهند برد.

شلیک موشک های ذوالفقار واضح ترین پیام به مستکبران

بانوی رزمی کاری طبسی هم گفت: آمده ام برای حمایت ازمردم فلسطین که امام خمینی فرمودند: فلسطین پاره تن اسلام است.

معصومه پارسا افزود: ملت ایران همیشه درصحنه است و موشک های سپاه که در جواب جنایت های داعش شلیک شد، واضحترین پیام برای آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان منطقه ای آنان بود.

یکی دیگر از شهروندان طبسی می گفت: امروز در این هوای گرم در این راهپیمایی شرکت کردیم تا اولا به فرمان رهبر عزیزمان لبیک گفته باشیم و ثانیا به مردم غیور فلسطین اعلام کنیم در کنارتان هستیم و دوشادوش شما فلسطینیان با شیطان بزرگ و هم پیاله گانش می جنگیم.

صادق قاضی زاده افزود: به دشمنان اسلام میگوییم: «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد».

ترقه بازی ها ذره ای از حضور و صلابت ملت ایران کم نمی کند

وی در ادامه با مشت گره کرده گفت: اگر رهبری اشاره نمایند یک تن از شما فردای آن روز را نخواهید دید.

پیرمرد هفتاد ساله ای عصا زنان می گفت: خودم و فرزندانم، فدای یک تار موی رهبر.

سید حبیب الله حقانی با هشدار به دشمنان گفت: با ترقه بازی هایتان نمی توانید ذره ای از حضور و صلابت ملت ایران بکاهید.

وی در پاسخ به این سوال که لزوم حضور شما با این سن و سال و با زبان روزه چه بوده است، گفت: هر کسی که امروز به راهپیمایی می آید به سهم خود برای امنیت و حفظ ‌اسلام کمک می کند.

هرچه که از تشبیه و مثال زدن این روز سخن به میان آوریم کم است و زبان‌ها در مقابل سیل عظیم جمعیت حاضر کوتاه از بیان خواهد ماند.

مردم روزه‌دار طبسی امروز یکصدا با فریادهای «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بر نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تأکید کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار