مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۸ اکیپ راهداری استان گفت: بارش‌های سیل‌آسا در استان خراسان جنوبی، نیرو‌های راهداری را به آماده باش کامل درآورده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ 17 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، اسدالله جلال زاده، امروز ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، ۲۲۰راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا درشهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفر‌های بین شهری وجود دارد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیر‌ها خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست: از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.

جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیرو‌های راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچگونه حادثه‌ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار