معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۳ هزار و ۳۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ 15 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌یابی به تهران و مشهد رفتند.

لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آن‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام افزود: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار