مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی:
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی از ارسال کاروان تجهیزات نور به ۱۸ کانون فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: اعتبار تجهیزات ارسال شده ۲۲ میلیون تومان است.
کد خبر: ۳۹۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 13 March 2017
 حجت‌الاسلام ابراهیم سبزه‌کار ظهر امروز در حاشیه مراسم ارسال کاروان تجهیزات نور به کانون‌های فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امروز 18 کانون فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی تجهیز شدند. در دهه فجر و 18 اسفندماه سال گذشته و همچنین 19 مهر و دهه فجر امسال، کاروان‌های تجهیزات نور به کانون‌های فرهنگی ارسال شده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 583 باب کانون فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی فعال بوده که از این تعداد 219 کانون شهری و 364 کانون روستایی بوده است.
سبزه‌کار گفت: امروز کاروان‌هایی در قالب تجهیز نور، به کانون‌های فرهنگی ‌خراسان‌جنوبی اعزام شد که هر کاروان شامل تجهیزاتی از جمله 4 عدد میز مبلی، یک صندلی، دو کارتن کتاب، تابلو، یک میز اداری و یک قفسه کتابحانه است.
وی افزود: اعتبار این تجهیزات 22 میلیون تومان است که به 6 کانون شهرستان قاین، 2 کانون شهرستان زیرکوه، 4 کانون بیرجند، یک کانون سربیشه، 2 کانون شهرستان خوسف و 3 کانون در شهرستان درمیان ارسال شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: مبارزه اصولی با جنگ نرم، جذب جوانان به مساجد و احیای کاردهای این مراکز امن الهی از جمله اهداف راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار