فرماندار بیرجند:
فرماندار بیرجند گفت: باید از سازمان های مردم نهاد و ظرفیت خالی سمن ها برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.
کد خبر: ۳۵۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 09 January 2017
علی ناصری پیش از ظهر دوشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند بیان کرد: تجربه های ثابت کرده است که حضور مردم در هر برنامه به نتایج مطلوب منجر شده است.

وی تاکید کرد: باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت خالی سمن ها، سازمان های مردم نهاد و افراد خیر استفاده شود.

ناصری با بیان اینکه پیشگیری از مواد مخدر بهتر از درمان آن است، افزود: شورای مبارزه با مواد مخدر راستای کنترل آسیب های اجتماعی تشکیل می شود.

وی بسیج را ظرفیت مناسبی برای مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: در این راستا با همکاری بسیج بیرجند، طرح «محله پاک» در پنج منطقه اجرایی می شود.

ناصری کاهش ضایعات ناشی از مواد مخدر را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: امید است با اجرای این طرح شاهد برگزاری جشن محله پاک باشیم.

بسیاری از آسیب های اجتماعی برخواسته از اعتیاد است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هم در این جلسه با اشاره به اجرای طرح «محله پاک» در بیرجند بیان کرد: این طرح در محله هایی که در معرض آسیب بیشتری قرار دارند، اجرایی می شود.

غلامرضا فلاحی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است، افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود برخواسته از اعتیاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: دیوار نویسی در محله های مهاجر پذیر از جمله حاجی آباد، مهرشهر، چهکند، دستگرد و موسی بن جعفر از جمله اقدامات انجام شده است.

فلاحی با بیان این محله ها نیازمند انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی است، اظهار کرد: باید همه دستگاه ها، مسئولان و مردم در زمینه مبارزه با مواد مخدر با یکدیگر همکاری کنند.

وی برگزاری جلسات با نخبگان این محلات را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: همچنین خرده فروشان مواد مخدر در بیرجند شناسایی شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ادامه داد: قرارگاه امام جواد مکانی برای مبارزه با مخواد مخدر قرار گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار