رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ستاد دهه فجر استان نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است.
کد خبر: ۳۵۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 07 January 2017
حجت الاسلام  مرتضی ابراهیم زاده صبح شنبه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه های اجرایی در مناسبت های مختلف انقلاب باید در راستای تبیین آرمان ها  ارزش های انقللاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: همچنین توجه کردن به اندیشه های رهبری و پیام های ایشان در برنامه های بزرگداشت انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به سیاست های مورد توجه در برنامه های دهه فجر، بیان کرد: زمینه سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی از جمله این سیاست ها است.

وی با اشاره به مطالبات رهبری پیرامون عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: باید با خرید کالاهای ایرانی و مبازره با قاچاق این شعار  را عملیاتی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید در برنامه های دهه فجر از بستر فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنیم.

برنامه های دهه فجر تاثیرگذار و فراگیر باشد

وی با تاکید بر اینکه برنامه های اجرایی در دهه فجر باید عمومی، خلاقانه و تاثیرگذار باشد، افزود: باید از اجرای برنامه های در جامعه تاثیر گذار نیست، پرهیز شود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده ادامه داد: برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر نباید با شئون اسلامی مغایر و تضعیف کننده وحدت ملی و محلی جامعه باشد.

وی با بیان اینکه باید از بحث های سیاسی و جناحی در برنامه های اجرایی دهه فجر پرهیز شود، اظهار کرد: همچنین این برنامه های باید جلوه های هنری داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به رویکرد برنامه های اجرایی در دهه فجر بیان کرد: بصیرت افزایی و بازخوانی آرمان های حضرت امام (ره) از جمله این رویکردها است.

وی امید آفرینی و نمایش جلوه های کارآمد نظام جمهوری اسلامی را از دیگر رویکردها دانست و افزود: برخی به دنبال این هستند که ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نمایش دهند.

برنامه های دهه فجر توطئه های دشمن را خنثی سازد

حجت الاسلام ابراهیم زاده دشمن شناسی را از دیگر رویکرد برنامه های دهه فجر دانست و گفت: باید در این برنامه ها توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی وحدت، همبستگی و خودباوری را از دیگر رویکردها برنامه های دهه فجر دانست و گفت: تقویت اعتماد به نفس و توانمندی های داخلی از دیگر این رویکردها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی الهام بخشی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را از دیگر رویکردها دانست.

وی با اشاره به کمک های مردمی در برنامه های دهه فجر اظهار کرد: برنامه های دهه فجر باید به لحاظ اجرایی مردمی باشد اما در زمینه اعتبار باید دولت همکاری کند
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار