امام جمعه بیرجند:
امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه نباید در جامعه اسلامی افرادی باشند که حقوق‌های میلیاردی گرفته ونمی‌دانند ثروتشان را کجا هزینه کنند، گفت: جامعه اسلامی نباید دچار شکاف طبقاتی باشد که عده‌ای حقوق میلیاردی وبرخی دیگر محتاج نان شب باشند.
کد خبر: ۳۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 08 December 2016
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجندی شامگاه چهارشنبه در نخستین سالگرد درگذشت علی محمدی (رئیس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی) که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب یک امانت الهی است که باید همیشه قدردان آن باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: در جامعه اسلامی نباید افرادی وجود داشته باشند که محتاج نان شب خود باشند و در مقابل افرادی باشند که حقوق‌های میلیاردی دارند و ثروت اندوخته می‌کنند.

رضایی‌بیرجندی افزود: جامعه اسلامی نباید دچار شکاف طبقاتی باشد و افرادی باشند که ندانند ثروتشان را چگونه خرج کنند و در مقابل عده‌ای در مشکلات اولیه  زندگی خود بازمانده باشند.

وی بیان کرد: باید از عمر خود در دنیا به بهترین نحو استفاده کنیم و در مسیری که ما را منحرف نکند گام برداریم و باید بدانیم چه عبادت‌هایی کار را به سرانجام خوبی و خیر می‌رساند و همانها را انجام دهیم.

امام جمعه  شهرستان بیرجند گفت: برخی در این دنیا به دنبال سراب رفته و دچار فریفتگی زرق و برق دنیا می‌شوند غافل از اینکه روزی از همین روزها باید با تمام زرق و برق‌های دنیا خداحافظی کرده و بار سفر بربندند.

رضایی‌بیرجندی در ادامه گفت: در مراسم اربعین امسال شاهد زیبایی‌هایی بودیم که این زیبایی‌ها مردم از گوشه کنار کشور و خارج از کشور با حضور و با پای پیاده رقم زدند این زیبایی‌ها زمینه برای حاکمیت امام زمان(عج) است.

امام جمعه  شهرستان بیرجند همچنین با اشاره به اهمیت نماز بیان کرد: باید با نماز خواندن به خدا شباهت پیدا کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار