مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: جوانان انقلابی در دانشگاه و دیگر اجازه نخواهند داد افرادی چه در سطح استان و چه در کشور، به خاطر اهداف انتخاباتی تشکل های یک بار مصرفی را در دانشگاه ها ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 05 December 2016
علی قاسمی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار کرد: روز دانشجو روزی است که به احترام و افتخار سه تن از دانشجویانی که در دانشگاه تهران شهید شدند روز دانشجو نام گرفت و این دانشجویان نماد استکبارستیزی بودند.
وی با اشاره به مخالفت این دانشجویان با آمریکا، گفت: روز دانشجو روز جنبش و رویش است که جوان دانشجو باید داشته باشد.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز نیز روحیه مطالبه گری در جوانان وجود دارد و کمتر از گذشته نیست و اگر  فضا محیا شود جوانان امروز نیز مانند دانشجویان قبل  از زمان انقلاب هستد.
قاسمی افزود: جوانانی که امروز مدافع حرم می شوند اکثرا فضای دانشگاه را درک کردند و یا دانشجو هستند و این از افتخارات مجموعه دانشجویی است.
وی امیدواری را از ویژگی های یک دانشجوی انقلابی دانست و گفت: یک دانشجو باید با بصیرت باشد و شناخت خوبی نسبت به مسائل پیرامون خود داشه باشد.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بی تفاوتی را یکی از آفت هایی دانست که برخی جوانان و دانشجویان گرفتار آن هستند.
وی گفت: یکی از رسالت های اصلی دانشجوی انقلابی درس خواندن است و دانشجوی تنبل را نمی توانیم انقلابی بدانیم.
قاسمی با بیان اینکه دانشجویان انقلابی باید در بحث علمی به روز و جلودار باشد، افزود: مطالبه گری صحیح، دقیق، مودبانه و به جا از اقدامات یک دانشجوی انقلابی است.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه باید فضای سیاسی داشته باشد و دانشجویان دارای اطلاعات سیاسی باشند اما اگر گروهی بخواهد این فضا را به نفع خود مصادره کند جوانان انقلابی در دانشگاه و دیگر اجازه نخواهند داد که افرادی چه در سطح استان و چه در کشور، فضای دانشگاه ها را به سمت و سوی یک فضای سیاسی خاصی ببرند و به خاطر اهداف انتخاباتی تشکل های یک بار مصرفی را در دانشگاه ها ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار