اخبار کوتاه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی
فرمانده انتظامي استان از کشف 110کيلو و500گرم ترياك درشهرستان نهبندان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 03 December 2016
سردار "مجیدشجاع"در تشريح اين خبر اظهار داشت:روز گذشته با كسب خبري مبني بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای فرعی شهرستان نهبندان بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود:مأموران انتظامي شهرستان با همكاري مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام كنترل محورهاي عبوري به سه دستگاه خودرو كه با سرعت زياد در حال عبور از كمين مأموران بودند مشکوک و به آنان دستور ايست دادند.
سردارشجاع تصريح كرد:سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پليس از محل متواری شدند و بلافاصله عمليات تعقيب و گريز آغاز كه در نهايت هر سه خودرو توسط مأموران متوقف شد.
وي بيان داشت:مأموران در بازرسی از خودروها مقدار 110کیلو و 500گرم تریاک كه به طرز ماهرانه جاساز شده بود كشف كردند و سه متهم با تشكيل پرونده  جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبی خاطر نشان كرد:پليس با اشراف اطلاعاتي و استفاده از توان موجود اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ در هيچ نقطه اي احساس آرامش کنند.
26 فقره تصادفات درون شهری در هفته ای که گذشت
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبي از وقوع26 فقره تصادف طي هفته گذشته در معابر درون شهری استان خبر داد .
سرهنگ " علیرضا رضایی " با اعلام اين خبر گفت : هفته گذشته متاسفانه دراثر تصادفات 33 نفر مجروح گردیده اند که بیشترین آمار مجروحین مربوط به عابرين پياده با 21 درصد بوده است .
 وي علت 44 درصد از مجموع تصادفات را عدم رعایت حق تقدم، 24 درصد عدم توجه به جلو ،8درصد حرکت با دنده عقب و24درصد را نیز سایر علل دانست وبیشترین ساعت وقوع تصادفات را بین ساعت 12 الی 14 اعلام کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از ثبت 3577 فقره انواع تخلف رانندگي توسط ماموران پليس راهنمایی ورانندگی استان در یک هفته گذشته خبرداد که از این تعداد 554 تخلف،حادثه ساز بوده است.
وی افزود :در این مدت تعداد 121 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده اند توقیف شده است که از این تعداد 31 راننده به علت نداشتن گواهی نامه وسیله نقلیه آنها توقیف و جهت سیر مراحل قانونی  به دادگاه اعزام گردیده اند 
سرهنگ رضایی همچنین از توقیف 5 دستگاه خودرو با خلافی بالای یک میلیون تومان در هفته گذشته خبرداد.

کشف 100میلیونی البسه قاچاق در "نهبندان"
فرماندهي انتظامي شهرستان نهبندان از توقيف يك دستگاه سواري پژو405حامل کالای قاچاق به ارزش 100میلیون ريال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"غلامرضا شاهوردي"با اعلام این خبر گفت:روز گذشته مأموران انتظامي شهرستان در اجراي طرح ممنوعيت ورود کالاي قاچاق،به يك دستگاه سواري پژو405 مشکوک و خودرو را جهت بازرسي متوقف کردند.                                                                                                                             
وي افزود:مأموران دربازرسي ازخودرو،390ثوب انواع البسه خارجي قاچاق که فاقد هرگونه اسناد گمركي بود را كشف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.
فرماندهي انتظامي شهرستان نهبندان تصریح کرد:اجراي اين گونه طرح ها يکي از راهبردهاي عملياتي پلیس در پيشبرد اهداف مأموريتي مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در این زمینه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با نيروي انتظامي ضروری است.

واژگوني سواري پژو 405 يك كشته و چهار  مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان گفت:واژگونی یک دستگاه پژو 405 در شهرستان طبس یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ"حسین رضایی"در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر تصادف در محور طبس-يزد بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.
وی افزود:مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو 405 واژگون شده است که در این سانحه رانندگی،يك كشته و چهارنفر از سرنشینان خودرو به شدت مجروح شدند که جهت مداوا به بیمارستان منتقل  شدند.
سرهنگ رضایی تصریح کرد:کارشناس پلیس راه علت حادثه را بي احتياطي راننده سواري پژو 405 به علت عدم توجه به جلو اعلام کرد.
رئیس پلیس راه استان به رانندگان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار