سرپرست اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی خبر داد:
سرپرست اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون ۱۲ درخواست سرمایه گذاری خارجی داریم که راهنمایی های لازم برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران داده شده است.
کد خبر: ۳۳۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 26 November 2016
عیسی جعفری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بیان کرد: حوزه سرمایه گذاری خراسان جنوبی قبل از سال ۹۲ فعال نبوده است.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته ۱۷۲ میلیون دلار سرمایه گذاری مصوب داشته ایم، گفت: از این میزان ۴۵ میلیون دلار برای پنج پروژه وارد استان شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۲ درخواست سرمایه گذاری خارجی داریم که راهنمایی های لازم برای ارائه خدمات به آن ها داده شده است.

جعفری ادامه داد: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون در بخش صنعت ۳۰ درصد، معدن ۱۱۹ درصد، کشاورزی ۹۲۱ درصد و در بخش گردشگری ۲۲۷ درصد رشد جذب سرمایه گذار داشته ایم.

سرپرست اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تفکرات سرمایه گذاری را عمیق کنیم، گفت: همچنین باید به سرمایه گذار با دید کارآفرین نگاه شود.

وی با اشاره به محرومیت خراسان جنوبی بیان کرد: مشوق های صادراتی به رشد صادرات این استان کمک شایانی می کند و باید مورد توجه قرار گیرد.

جعفری با بیان اینکه به دنبال مشوق های صادراتی به خصوص برای مرزنشینان هستیم، گفت: اگر حضور فیزیکی مرز نشینان را از دست بدهیم، هزینه های سنگینی را باید برای تامین امنیت بپردازیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار