معاون کمیته امدادخراسان جنوبی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان در ۶ ماه نخست امسال، یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان کمک نقدی، غیرنقدی و خدمات به مراکز نیکوکاری استان اهداکردند.
کد خبر: ۳۱۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 18 October 2016

سیدرضا حسینی با اشاره به رشد 55 درصدی این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: از این میزان کمک، 455 میلیون تومان نقدی، 831 میلیون تومان غیرنقدی و مبلغ 37 میلیون تومان در قالب خدمات بوده است.

وی افزود: درحال حاضر 23 مرکز نیکوکاری فعال  شامل 15 مرکز در مساجد محله و 8 مرکز دیگر در سایر اماکن کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی مراکز نیکوکاری را واحدی مردمی و خودگردان عنوان کرد و گفت: این مراکز دارای 138 نفر هیئت عامل که اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات، روستاها و غیره با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.

حسینی پرداخت کمک از طریق تلفن همراه را یکی از روش‌های کمک مردم نیکوکار به این مراکز عنوان کرد و اظهار داشت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #8877* و سپس کد مرکز نیکوکاری آن شهرستان یا محله کمک‌های نقدی، غیرنقدی و غیره را به این مراکز اهدا کنند.

وی گفت: مردم نیکوکار استان در 6 ماه نخست سال گذشته بالغ بر852 میلیون تومان کمک نقدی،کالا و خدمات به این مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار