رئیس گروه اردوهای جهادی تبلیغی خراسان جنوبی:
رئیس گروه اردوهای جهادی تبلیغی عباد خراسان جنوبی گفت: در اردوهای جهادی در ماه محرم ۱۵۰ مبلغ و مبلغه به خراسان جنوبی اعزام شدند.
کد خبر: ۳۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 14 October 2016
  مصطفی محمددوست در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: این مؤسسه گروه اردوهای جهادی تبلیغی عباد خراسان جنوبی در سال 1387 تأسیس شده است و تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای ارایه کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تاکنون بیش از 50 اردوی تبلیغی در خراسان جنوبی برگزار شده است افزود: در اردوهای جهادی تاکنون در ماه محرم 150 مبلغ و مبلغه به خراسان جنوبی اعزام شدند.

رئیس گروه اردهای جهادی تبلیغی عباد خراسان جنوبی بیان کرد: عرصه فعالیت این مؤسسه در تبلیغ جهادی و محرومیت‌زدایی است که در این راستا مساجد بسیاری در مناطق محروم ساخته شده است.

محمددوست با بیان اینکه در مجموع تاکنون بیش از 3 هزار مبلغ به خراسان جنوبی اعزام شده‌اند تصریح کرد: نزدیک 100 نفر طلبه از روستاهای محروم هستند و برخی از این طلبه ها از بانوان استان هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر این روحیه جهادی و روحیه نگاه به فرهنگ بیش از این گسترش پیدا کند قطعاً موفق‌تر خواهیم بود خاطرنشان کرد: 20 تا 30 طلبه از خراسان رضوی نیز در این حوزه‌ها با ما همکاری می‌کنند.

رئیس گروه اردهای جهادی تبلیغی عباد خراسان جنوبی یادآور شد: این مبلغان بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند و در کنار مردم مسجد می‌سازند و شبها نیز برای مردم سخنرانی می‌کنند.

محمددوست از نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی درخواست کرد تا در زمینه حوزه برادران و در زمینه اشتغال‌زایی فرهنگی از این گروه حمایت شود.

وی افزود: این گروه در برخی از روستاهای هدف بسیار موفق عمل کرده‌اند و همچنین در برخی از این روستاها برق و سایر اقدامات انجام شده است که اگر حمایتهای معنوی نیز انجام شود بسیار موفق‌تر عمل خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار