نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس: به عنوان نماینده مردم از ادارات استان خروجی می خواهم
دکتر امیرحسنخانی: اینکه مسئولان صبح وارد اداره شوند و پاسخ چند ارباب رجوع را بدهند و ظهر برگردند درست نیست/ نمایندگان یک ارگان بین المللی در سفر به خراسان جنوبی با پیگیری طرح توانمند سازی روستاهای استان، برای ما نسخه اقتصاد مقاومتی پیچیدند، اما مسئولان ما هنوز نمیدانند اقتصاد مقاومتی چیست؟
کد خبر: ۲۹۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 15 September 2016
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی: ۶ ماه از سال اقدام  و عمل گذشت، اما هنوز خبری نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با انتقاد از عملکرد دستگاه های اداری استان، اعلام کرد: به عنوان نماینده مردم از ادارات خروجی می خواهم تا مشخص کنند که برای توسعه چه قدم هایی برداشته اند.

به گزارش تابناک، دکتر محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی درجلسه شورای اداری این شهرستان تاکید کرد: ما برای توسعه استان طرح و ایده می خواهیم. اینکه مسئولان صبح وارد اداره شوند و پاسخ چند ارباب رجوع را بدهند و ظهر برگردند درست نیست.

دکتر امیرحسنخانی از بی خیالی مسئولان دولتی نسبت به امور حیاتی جامعه و تذکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز انتقاد کرد و گفت: ۶ ماه از سال اقدام و عمل گذشت، اما خبری از بحث اقتصاد مقاومتی نیست، در حالی که نمایندگان یک ارگان بین المللی در سفر به خراسان جنوبی با پیگیری طرح توانمند سازی روستاهای استان، برای ما نسخه اقتصاد خرد پیچیدند که این همان اقتصاد مقاومتی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با اظهار تعجب از این که خارجی ها برای شکوفایی اقتصاد روستاهای ما نسخه اقتصاد مقاومتی را با عنوان «اقتصاد خرد» می پیچند، گفت: اما درداخل کشور هنوز عده ای موضوع مهم اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته و در واقع چنین وانمود می کنند که یا اصلا موضوع را نشنیده اند و یا نمیدانند اقتصاد مقاومتی چیست و منظور از اقدام و عمل چه بوده است؟!.

دکتر محمدرضا امیرحسنخانی توضیح داد: هفته گذشته دو خانم به عنوان نمایندگان فائو ازمرکز بین المللی توانمند سازی مناطق خشک ونیمه خشک برای بررسی طرح های توانمند سازی روستاها به استان ما آمدند تا راه رونق اقتصاد درروستاهای ما را پیگیری کنند، ولی مسئولان ما هنوز در این راه قدمی برنداشته اند.

وی همچنین از سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خراسان جنوبی درهفته گذشته خبر داد که متعاقب آن، اولین گروه زمین شناسی برای شناسایی معادن و اکتشاف دراستان مستقر شده اند .

در ادامه جلسه شورای اداری، اسماعیلی سرپرست فرمانداری فردوس نیز با اظهار تأسف از اینکه یک مدیرکل استانی به صورت کتبی از مدیر شهرستانی سلب اختیار کرده گفت: این درحالی است که هیئت وزیران مصوبه ای دارد که برای تسهیل درکار مردم، بخشی از اختیارات وزرا به مدیران کل و همچنین قسمتی از اختیارات مدیران کل به مدیران شهرستانی واگذار شده است.

حجت الاسلام «شهریاری» امام جمعه موقت فردوس نیز دراین جلسه لازمه موفقیت مدیران را سعه صدر دانست و گفت: مسئولان باید برای گره گشایی ازکار مردم، دغدغه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
الباقی سال هم منتظر بماون تا علف زیر پات سبز بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار