معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:هم‌زمان با هفته دولت ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 22 August 2016


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بهنام باریک‌بین  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به 12 پروژه افتتاحی در هفته دولت اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها 59 میلیارد و 80 میلیون ریال است.

وی افزود: در سال جاری تعداد 100 پروژه بهداشتی درمانی در استان آغاز شده که بخشی از آن امسال و مابقی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای علی آباد لوله بیرجند، طبسین نهبندان و حسین‌آباد فردوس، از پروژه‌های افتتاحی در  هفته دولت است.

باریک‌بین تصریح کرد: افتتاح مرکز جامع سلامت از جمله تجهیز و راه‌اندازی مرکز دوست‌آباد سرایان و قاینات و مرکز جامع سلامت روستایی رقه بشرویه از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند نیز در هفته دولت با حضور وزیر بهداشت در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، افتتاح اورژانس پیش بیمارستانی در جاده خوسف، روستای دهسلم و شهر شوسف نهبندان را از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت عنوان کرد و یادآور شد: ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شفا شهرستان بشرویه و افتتاح سه باب خانه پزشکان در قائن و نهبندان نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در هفته دولت است.

باریک‌بین اظهار داشت: در هفته دولت بخش ICU با دو تخت ویژه در سرایان و بانک خون بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان تکمیل و تجهیز می‌شود.

وی افزود: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای این پروژه‌های 59 میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی هفته دولت گفت: عیادت از پزشکان پیشکسوت، افتتاح پروژه‌های شاخص معاونت بهداشتی دانشگاه، افتتاحیه پروژه‌های شاخص معاونت درمان دانشگاه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، صحبت مسئولان دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های پیشنهادی در هفته دولت است.

باریک‌بین با اشاره به اینکه سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی در هفته دولت انجام می‌شود تصریح کرد: همچنین سلامت‌کده طب سنتی و اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار