مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی :
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از بهره‌برداری 70 پروژه عمرانی و تاسیسات گرمایشی مدارس استان طی هفته دولت و مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 21 August 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، محمدرضا بیکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات عمرانی بخش آموزش در استان خراسان جنوبی را شاهد بوده و افتتاح بیش از 479 پروژه عمرانی و تاسیسات گرمایش مرکزی در قالب بیش از 4 هزار کلاس درس و سایر اماکن آموزشی به خوبی خود گویای این موضوع است.

وی همچنین از برخورداری 40 درصد کلاس‌های درس استان خراسان جنوبی از سیستم گرمایش حرارت مرکزی خبر داد و افزود: امید می‌رود در آینده نزدیک شاهد حذف هرگونه وسایل گرمایشی غیر از سیستم مذکور در مدارس استان باشیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی تصریح کرد: در هفته دولت سال جاری هفت پروژه آموزشی با 20 کلاس درس و 3 هزار و 540 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 30 هزار و 505 میلیون ریال آماده افتتاح بوده که شامل چهار پروژه احداثی، توسعه و تکمیل، یک سالن ورزشی و دو مسجد می‌شود.

بیکی 33 پروژه استاندارد‌سازی تاسیسات گرمایشی با استفاده از سیستم حرارت مرکزی با 208 کلاس درس و 18 هزار و 286 متر مربع زیربنا و هزینه‌ای بالغ بر 14 هزار و 185 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت خواند.

وی گفت: علاوه بر پروژه‌های مذکور در مهر ماه سال جاری و همزمان با پروژه بزرگ مهر در آموزش و پرورش 17 پروژه با 21 کلاس درس و 4 هزار و 103 متر مربع زیر بنا و هزینه‌ای بالغ بر 37 هزار و 627 میلیون ریال آماده و تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود که از این تعداد 9 پروژه روستایی و 8 پروژه شهری بوده و شامل 9 پروژه احداثی، توسعه و تکمیل از جمله 21 کلاس درس، 5 سالن چند منظوره، یک کتابخانه و دو باب خوابگاه خواهد بود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی افتتاح 13 پروژه استاندارد‌سازی تاسیسات گرمایشی با استفاده از سیستم حرارت مرکزی در مهر ماه سال جاری با 81 کلاس درس و 6 هزار و 388 متر مربع زیربنا و هزینه‌ای بالغ بر 6 هزار و 847 میلیون ریال را نشان از عزم جدی اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای حذف دیگر وسایل گرمایشی از مدارس استان دانست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار