خبرهای کوتاه و خواندنی از گوشه و کنار استان ...
سایر خبرهای استان: آغاز بزرگترین رویداد قرآنی خراسان‌جنوبی در بیرجند/ با حضور نماینده ولی فقیه از آزادگان ارتش در بیرجند تجلیل شد/ استاندار: تعدادی از آزادگان و ایثارگران عزیز استانی هنوز فاقد مسکن هستند
کد خبر: ۲۸۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 18 August 2016

روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: برابر اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، اتباع خارجی مقیم خراسان جنوبی در صورت عدم تمدید کارت آمایش ۱۰، غیر مجاز محسوب می شوند .

به گزارش تابناک، طبق اعلان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ؛مرحله مقدماتی طرح آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ اتباع خارجی در مورخ ۳۱/۵/۹۵ به پایان می رسد .

بر پایه این گزارش، مرحله تکمیلی این طرح از ۱/۰۶/۹۵ آغاز می گردد و از سوی دیگر اعتبار تمدید شده کارت آمایش ۱۰ نیز تا تاریخ ۳۱/۶/۹۵ می باشد و چنانچه اتباع مذکور جهت دریافت کارت جدید (آمایش ۱۱) اقدام ننمایند ،پس از این تاریخ به عنوان غیر مجاز با آنها رفتار خواهد شد .

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی خراسان‌جنوبی در بیرجند

حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی گفت: سی و نهمین مرحله مسابقات قرآنی با حضور ۲۵۰ قهرمان و نخبه قرآنی از شهرستان های خراسان جنوبی در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ مردادماه در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش تابناک وی اظهار کرد: این مرحله از مسابقات با حضور ایت الله عابدی، کارشناس مذهبی رسانه و مدیر اسبق دانشگاه علوم و قران کشور و در رشته های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود، مکان برگزاری مسابقات برادران مجتمع ایثار و خواهران مجتمع غدیر است.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه مسابقه امشب، 27 مردادماه ساعت 20:30 در مجتمع ایثار برگزار می شود.


با حضور نماینده ولی فقیه از آزادگان ارتش در بیرجند تجلیل شد

همزمان با26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز از 60 آزاده ارتش در بیرجند تجلیل شد.

به گزارش تابناک،نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت : آزادگان سرافرازما هنگام ورود به میهن اسلامی که با اهدای خون هزاران شهیدمطهرشده بر خاک ایران اسلامی بوسه زدند.

حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی گفت: نیروهای مسلح بعداز تشخیص ایمانی آزادی را بدست آوردند و از قید وبند زورگویان آزاد شدند.

وی گفت: آزادگان ما با ایمان و اراده قوی خود در برابر همه ی تهدیدات و فشارهای روحی و روانی دشمنان ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به دل راه ندادند.

ایشان در ادامه گفت :آزادگان با استعانت از درگاه الهی و مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار درس صبر و پایداری را به دیگران آموختند.

حجت الاسلام عبادی در ادامه گفت: نسل امروز و جوانان ما در کنار بزرگ مردانی زندگی می کنند که هر کدامشان نشانی از صبر ، مجاهدت و ایثار هستند.

وی یادآور شد:دشمنان ما در حالی جنگ 8 ساله را به ما تحمیل کردند که نتیجه اش سرافرازی و اقتدار در بین همه ی کشورهای منطقه است.


استاندار: تعدادی از آزادگان و ایثارگران عزیز استانی هنوز فاقد مسکن هستند

استاندار خراسان جنوبی همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی با تعدادی از آزادگان استان دیدار و گفتگو کرد.

اتباع خارجی مقیم خراسان جنوبی تا آخر شهریور برای دریافت کارت آمایش ، فرصت دارند

به گزارش تابناک، سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: ایثارگری های شهدا و آزادگان و فداکاری های خانواده هایشان را هرگز نمی توان به تصویر کشید و جبران کرد؛ اما امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلات موجود در زندگی روزمره این عزیزان را حل کنیم.

وی اظهار داشت: مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و دفاع غیورانه این عزیزان، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز و نظام و انقلاب را بیمه کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از آزادگان و ایثارگران عزیز استانی فاقد مسکن هستند، افزود: برای حل مشکلات معیشتی این عزیزان و تأمین مسکن آنان تا حدتوان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

این گزارش حاکیست؛ پرویزی استاندار خراسان جنوبی با خانواده های آزاده و جانباز سرافراز رضا دستگردی که در سومار به اسارت گرفته شده بود و همچنین آزاده محمد رضا خسروی که در هورالهویزه به اسارت نیروهای بعثی در آمده بود، دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار