از فردا، پروازهای برنامه ای هما از فرودگاه بیرجند به تهران و مشهد تغییر می کند
پروازهای مشهد – بیرجند به جای ساعت 15:35 در ساعت11:50 صبح فردا و پروازهای بیرجند – تهران 4 ساعت زودتر در ساعت 13:35 انجام می شود / پروازهای جدید عتبات چهارشنبه ها ساعت 11 صبح از مبداء فرودگاه بیرجند به مقصد بغداد انجام می شود/ انتخاب بغداد به دلیل ترافیک فرودگاه نجف می باشد
کد خبر: ۲۷۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 16 August 2016

مهندس سلامی مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی اعلام کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و ترافیک پروازی در مسیرهای تهران و مشهد و بالعکس از فردا 27 مرداد ماه لغایت 5 آبان ماه، برنامه های پروازی هواپیمایی جهوری اسلامی ایران / هما در روزهای چهارشنبه تغییر می کند.

مهندس سلامی افزود: طبق جدول پروازی جدید، پروازهای مشهد – بیرجند از ساعت 15:35 به 11:50 صبح منتقل می شود و پروازهای بیرجند – تهران به جای ساعت 17:20 در ساعت 13:35 انجام می شود .

به گزارش تابناک، مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی با توجه به تغییر زمان پروازها از مسافران این پروازها خواست که حداقل یک ساعت قبل از پرواز، برای انجام تشریفات و کنترل فرودگاهی، دریافت کارت سوار شدن به هواپیما و استقرار در هواپیما در فرودگاه بین المللی بیرجند حضور یابند.

افزایش پروازهای عتبات از خراسان جنوبی

مهندس سلامی در ارتباط با پروازهای عتبات گفت: با پیگیری های اداره کل حج و زیارت استان خراسان جنوبی قرار است هواپیمایی زاگرس از ابتدای شهریور ماه یک پرواز فوق العاده بین بیرجند- بغداد راه اندازی کند تا در ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر و روز عرفه، زائران خراسانی توفیق زیارت عتبات عالیات را از دست ندهند.

این پروازها نیز چهارشنبه ها ساعت 11 صبح از مبداء فرودگاه بیرجند به مقصد بغداد انجام می شود. انتخاب بغداد به دلیل ترافیک فرودگاه نجف می باشد.

مدیرکل فرودگاههای استان خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: پروازهای بیرجند- بغداد تا آخر شهریور ماه دایر است و اولین پرواز در چهارشنبه اینده سوم شهریور ماه از فرودگاه بین المللی بیرجند به مقصد بغداد انجام می شود.

بنا به همین گزارش، برای زائران خراسانی کربلا و نجف و سامرا در ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر در مجموع 10 پرواز رفت و برگشت بین نجف-بیرجند و بیرجند-بغداد و بالعکس تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار