مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اولیای بی‌سواد در خراسان جنوبی شناسایی و ۳۵ درصد از مدارس خراسان جنوبی هوشمندسازی شد.
کد خبر: ۲۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 10 August 2016
 عباس لامعی در جمع مدیران اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نزدیک به 5 هزار نفر در محیط امن مدرسه زیر نظر مربیان با تجربه به فعالیتهای ورزشی مورد علاقه خود می‌پردازند.

وی افزود: دانش‌آموزان خراسان جنوبی استعداد زیادی در زمینه‌های مختلف دارند که علاوه بر مسابقات علمی، فرهنگی و آموزشی و مقامهای تک رقمی در کنکور در مسابقات ورزشی نیز دارای مقامهای قابل قبولی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز شرکت کنند گفت: تهذیب، تحصیل و ورزش سه اصل مهم آموزش و پرورش خراسان جنوبی در تربیت کودکان و نوجوانان است که توجه به کانونهای ورزشی درون مدرسه‌ای مقدمه‌ای برای رونق ورزش قهرمانی است.

لامعی درباره آمار والدین کم‌سواد و بی‌سواد در خراسان جنوبی گفت: تاکنون 2 هزار و 500 نفر از اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان شناسایی شده که برای ریشه‌کن شدن پدیده شوم بی‌سوادی در استان نیازمند عزمی جدی و انقلابی هستیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات ما در آموزش و پرورش خراسان جنوبی به روز نبودن کارگاه‌ها و تجهیزات هنرستانها و مدارس فنی و حرفه‌ای است که باید این مدارس به تجهیزات روز مجهز شوند تا رغبت دانش‌آموزان به سمت این رشته‌ها بیشتر شود.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته انجمن اولیا به مدارس استان بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک کردند.

لامعی بیان کرد: در زمینه هوشمندسازی مدارس خراسان جنوبی نیز تاکنون 35 درصد از مدارس هوشمندسازی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار