نمایشگاه حرکت برای معرفی دستاوردها و تولیدات کارآموزان زن آموزش فنی و حرفه ای بیرجند از امروز تا شش مردادماه صبح‌ ها از ساعت هشت تا 12 و بعداز ظهرها از ساعت 17 تا 20 به روی علاقه مندان باز است
کد خبر: ۲۶۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 23 July 2016

نمایشگاه حرکت با شعار آموزش، مهارت و اشتغال( دستاوردها و تولیدات کارآموزان زن آموزش فنی و حرفه ای بیرجند) به مناسبت هفته مهارت و آموزش فنی و حرفه ای در مرکز خواهران بیرجند افتتاح شد.

به گزارش تابناک، در این نمایشگاه که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی و مدیرکل و مسئولان مراکز فنی و حرفه ای استان افتتاح شد، رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه آثار 10 کارگاه آموزشی شامل 17 رشته و 35 حرفه آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا شش مردادماه صبح‌ ها از ساعت هشت تا 12 و بعداز ظهرها از ساعت 17 تا 20 به روی علاقه مندان باز است.

وی بیان کرد: آثار و نمونه کارهای کارآموزان مراکزفنی و حرفه ای در زمینه های نقاشی روی چوب، کیف دوزی، سوزن دوزی، قلمزنی مس، معرق، شمع سازی، حکاکی و نقش برجسته کاری روی سنگ های نیمه قیمتی، پیکرتراش چوب، کارگاه ‌های کشاورزی و تولید عرقیجات به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: در طی هفته مهارت در برخی شهرستان های استان نیز نمایشگاه هایی برگزار می شود که در آن محصولات مربوط به کارگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه آزاد و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت برای مخاطبینی که آشنایی ندارند ارائه می شود.

شاهرخی یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه را معرفی مهارت ها اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه افراد از نزدیک با مراحل مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای بانوان آشنا می شوند.

وی همچنین یادآور شد: نشان دادن مهارت های بانوان، درآمدزایی و ترویج و گسترش مهارت های فنی و حرفه ای از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار