معاون امور بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی از جذب 20 هزار مشترک جدید در سال 95در استان خبر داد و گفت: بیشتر این مشترکان ساکن شهرهای مرزی هستند.
کد خبر: ۲۶۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 18 July 2016
حسین ضیائی مقدم  در مراسم معرفی نخستین رئیس شرکت گاز شهرستان درمیان از پیشرفت 20 درصد خط انتقال گاز به شهرهای طبس مسینا و گزیک شهرستان خبر داد و گفت: برای گاز رسانی به این دو شهر به 240 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
وی ادامه داد: گاز رسانی به 16 روستای بخش گزیک در دستور کار قرار دارد، ظرف سه یا چهار ماه آینده عملیات گاز رسانی به برخی از این روستاها آغاز می شود.
وی عنوان کرد: گاز رسانی به روستاهای شهرستان مرزی درمیان با توجه به محروم بودن منطقه در اولویت دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد.
این مسئول از شهروندان خواست برای حفاری در مناطق شهری نسبت به هماهنگی و اخد استعلام از شرکت گاز شهرستان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: مردم شهرهای اسدیه و قهستان هرچه سریعتر نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند، در فصل زمستان با افزایش مراجعه شهروندان، حجم خدمات رسانی شرکت گاز کاهش می یابد.
ضیائی مقدم اظهار کرد: امسال 100 درصد خدمات به شهروندان توسط شرکت گاز شهرستان انجام می شود، این شرکت در شهر اسدیه مستقر شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون 19 شهر و 132 روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل هستند، افزود: گاز رسانی به شش شهر و 99 روستای استان نیز در حال اجرست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار