سازمان مدیریت باید روش خود را عوض کند ...
در سازمان مدیریت به استانها توجه نمی شود و اعتبارات استانها به صورت متمرکز صرف تهران می شود/ نباید اجازه داد که مسیر بودجه در جاهای دیگر هزینه شود/ اینکه سازمان مدیریت برای استان تصمیم بگیرد، در رویه من جای ندارد/ در پروژه های کلان ملی نمایندگان ما را یاری دهند/ در اولین فرصت با نمایندگان استان جلسه خواهیم داشت
کد خبر: ۲۵۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 17 July 2016

استاندار خراسان جنوبی در اخطاری شدیدالحن از دستگاه های اجرایی استان خواست که وقت خودشان را با مسائل حاشیه ای پرنکنند و برای گرفتن و جذب اعتبارات ملی برای استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت باید روش خود را عوض کند، تاکید کرد: در شهرستان ها تصمیم‌گیر نهایی فرماندار است و در استان، شورای برنامه زیری تصمیم گیر قاطع و نهایی است.

استاندار جدید افزود: نباید اجازه داد که مسیر بودجه در جاهای دیگر هزینه شود، اینکه سازمان مدیریت برای استان تصمیم بگیرد، در رویه من جای ندارد.

به گزارش تابناک، پرویزی که در جلسه شواری اداری استان سخن می گفت، با اشاره به اینکه به شدت نسبت به سازمان مدیریت و بودجه کشور معترضم چراکه در آن به استانها توجه نمی شود و اعتبارات استانها به تدریج کاهش پیدا می کند و به صورت متمرکز به تهران رفته است، گفت: این مهم تاکید رئیس جمهور هم هست که اگر می خواهیم توسعه در کشور شکل بگیرد باید امور مختلف و اختیارات را به استانها واگذار کنید.

پرویزی با بیان اینکه ما در حوزه شهرستان ها دخالت نمی کنیم و سازمان مدیریت هم به هیچ وجه حق دخالت ندارد، تصریح کرد: کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها رایزنی کنند و آنچه که شورای برنامه ریزی شهرستان تصویب کند، حتما مصوبه شورای برنامه ریزی استان است و باید مبادله شود.

وی با اشاره به پروژه ها ی نیمه تمام استانی، افزود: تا یک هفته اینده، تمامی فرمانداران و دستگاه ها پروژه ها خود را بر اساس اثرگذاری طرح و پیشرفت فیزیکی اولویت بندی کنند.

وی فرمانداران و بخشداران را نماینده های مقام عالی دولت دانست و افزود: اگر ادعا می کنیم که نماینده عالی دولت هستیم، باید به گونه ای عمل کنیم که شأن دولت نیز رعایت شود.

استاندار با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به ما در پروژه‌های ملی استان کمک کنند، ادامه داد: در پروژه های کلان ملی نمایندگان ما را یاری دهند؛ در اولین فرصت با نمایندگان جلسه خواهیم گذاشت تا با همکاری یکدیگر پیگیری کنیم و به ادارات و وزارتخانه ها برویم.

سالم سازی محیط اداری و کاری خط قرمز استاندار است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سالم سازی محیط اداری و کاری برای بنده خط قرمز است، گفت: با کوچکترین تخلف یک مدیر حتما او را عزل خواهم کرد، چراکه مردم دیگر تاب و تحمل این رفتارها را ندارند، اگر مسئولی نتواند نیروهای دستگاه خود را کنترل کند، حتما مناسب آن سمت نیست.

وی با تاکید بر اینکه با مدیران خاطی به شدت برخورد می شود٬ افزود: تخلفات مدیران در حوزه اجرایی و حتی غیر دولتی پیگیری می شود چون مردم دیگر تاب و تحمل این رفتارها را نداشته و نمی توانند بیش از این آسیب ببینند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه و هدف من پرونده سازی نیست٬ اظهار کرد: مدیران اجازه ندهند که عملکرد آن ها به نقطه تخلف برسد چرا که همه ما در این تخلف شریک خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار