رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰۸ هزار و ۳۰۴ تن محصولات جالیزی از جالیزهای استان برداشت شود گفت: برداشت محصولات جالیزی از ۶ هزار و ۲۸۶ هکتار از جالیزهای خراسان جنوبی آغاز شده است.
کد خبر: ۲۴۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 19 June 2016

هاشم ولی‌پور مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: برداشت محصولات جالیزی از 6 هزار و 286 هکتار از جالیزهای خراسان جنوبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداران بخش محصولات جالیز خراسان جنوبی 4 هزار و 400 نفر است افزود: محصولات جالیزی تولید شده در خراسان جنوبی به استان‌های تهران، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی ارسال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین سطح زیرکشت محصولات جالیزی به شهرستان‌های بشرویه و طبس در استان اختصاص داشته است.

ولی‌پور مطلق افزود: خربزه، خیار، کدو، کدو حلوایی و هندوانه از محصولات جالیزی کشت شده در خراسان جنوبی است.

وی بیان کرد: از 6 هزار و 286 هکتار جالیزهای خراسان جنوبی 3 هزار و 895 هکتار به صورت آبی و 2 هزار و 391 هکتار به صورت دیم زیر کشت محصولات جالیز است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 108 هزار و 304 تن محصولات جالیزی از جالیزهای خراسان جنوبی برداشت شود.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به 108 هزار تن محصولات جالیزی در استان برداشت شد که در این راستا 111 میلیارد و 600 میلیون تومان نصیب کشاورزان خراسان جنوبی شد.

ولی‌پور مطلق گفت: برداشت محصولات جایزی در استان تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار