سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: سند اقتصاد مقاومتی استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 30 April 2016
 مشیرالحق عابدی در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران نمونه استان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند « تعاون چشمه جوشان اشتغال است»، اظهار کرد: کارآفرینان، کارجویان، منابع و استعدادهای طبیعی و سرمایه مالی و اعتباری از عوامل مهم در بخش اشتغال است و بی شک تعاون نقش بسزایی در کارآفرینی و اشتغال جوانان دارد.  
 
وی افزود: اگر جامعه مشکل اشتغال نداشته باشد قطعاً آسیب گریبان گیری جامعه نمی‌شود.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: تعاون نقش بسزایی در عدالت اجتماعی دارد که سرآغاز مشارکت مردمی است و این مشارکت جامعه را به سمت جهانی شدن می‌برد.

 عابدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کردند، تصریح کرد: اگر اقتصاد مردمی شود کشور پیشرفت خواهد کرد و باید در سال جاری حمایت ویژه از فعالان اقتصادی شود و قطعا نقش کارگران در فعالیتهای اقتصادی پرنگ است که باید به آنان توجه شود.
 
وی با اشاره به اینکه دولت در ارتباط با مباحث اقتصادی مقاومتی اقدامات ویژه ای برای رفع موانع صادرات انجام داده، بیان کرد: سند اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی تا پایان اردیبهشت ماه جاری عملیاتی خواهد شد.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی زمینه حضور سفرا و هیات های تجاری در استان فراهم شده و در سه هفته آینده پذیرای هیاتی خارجی از کشور دانمارک هستیم.

 عابدی بر خرید کالای داخلی برای حمایت از تولید کشور تاکید کرد و گفت: بالاترین سرمایه نیروی انسانی است و امیدواریم کارگران بهترین کار را ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار