مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: تا پایان روز دوم فروردین ماه تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۱۰۲ هزار و ۱۴۰ نفر رسید.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ 23 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور درباره اسکان مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اظهار کرد: در روز اول طرح ۲۵ فروردین تعداد زائران بقاع ۳ هزار و ۵۹۵ نفر و تعداد اسکان یافتگان ۵۳۸ نفر بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز ۲۶ اسفند تعداد زائران ۶ هزار و ۴۳۰ نفر و تعداد اسکان یافتگان نیز ۶۰۹ نفر بوده است.

بخشی پور با اشاره به اینکه در روز ۲۷ فروردین نیز تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی هشت هزار و ۲۵۵ نفر و اسکان یافتگان ۹۶۵ نفر بوده است، گفت: در روز چهارم طرح آرامش بهاری یعنی ۲۸ اسفند نیز تعداد زائران ۱۰ هزار و ۸۷۶ نفر و اسکان یافتگان هزار و ۲۵۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: در روز ۲۹ فروردین آخرین روز سال ۱۴۰۲ نیز تعداد زائران به ۱۴ هزار و ۸۴۷ و اسکان یافتگان به دو هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در روز ششم طرح یعنی اول فروردین ۲۹ هزار و ۳۵۴ نفر زائران بقاع متبرکه استان بودند و ۳ هزار و ۶۷۳ نفر نیز اسکان یافتند که این آمار در روز هفتم طرح یعنی دوم فروردین به ۲۸ هزار و ۷۸۳ زائر بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع در طرح آرامش بهاری تا پایان روز دوم فروردین ماه زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی ۱۰۲ هزار و ۱۴۰ نفر و اسکان یافتگان در بقاع به ۱۴ هزار و ۷۰۵ نفر بوده‌اند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار