جانشین فرمانده انتظامی طبس گفت: چهار هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ 23 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ محمدحسین خدابخشی روز شنبه دراین باره اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی اخبار واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی براینکه قاچاقچیان سوخت قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه را ازطریق محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده که در محور کرمان در حال تردد بوده مشکوک شدند که خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، چهار هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند و در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خدابخشی تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان طبس قرار دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار