بررسی میدانی مشکلات اورژانس در بازدید شبانه یزدانپناه + تصاویر

کد خبر: ۷۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 08 November 2019

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از پایگاه های اورژانس جاده ای استان بازدید و از نزدیک مشکلات این پایگاه ها را مورد بررسی قرار داد.پرویز یزدانپناه را در این بازدید شبانه ، سرپرست اورژانس 115 استان همراهی میکرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدانپناه در این بازدید مهمترین مشکلات پایگاه های اورژانس را بررسی کرد.
یزدانپناه ضمن خوب توصیف کردن عملکرد اورژانس استان گفت : فوریت های پزشکی جایگاه مهمی در حوزه ی خدمات اورژانسی درمانی برای استان دارد که عملکرد پرسنل استان خصوصا در خدمات دهی به مناطق روستایی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
سرپرست اورژانس 115 استان هم در این بازدید گفت : با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن جاده های استان و همچنین مکان استقرار برخی پایگاه های جاده ای که در کانکس مستقر می باشند و تهیه برخی امکانات پزشکی ، انتظار داریم ،در خصوص رفع این مشکلات مساعدت لازم صورت گیرد.
دکتر یزدانپناه با بیان اینکه از هیچ کمکی برای بهتر ارایه دادن خدمات مطلوب به بیماران و مصدومین جاده ای ، شهری و روستایی کوتاهی نخواهم کرد ، گفت : انشاالله کمبودهای ساختمانی و فیزیکی مورد برسی قرار می گیرد و این کمبودها با توجه به اولویت و در نظر گرفتن منابع برطرف خواهند شد.
لازم به توضیح است ، پرسنل اورژانس در پایگاه های مورد بازدید از حضور سرپرست دانشگاه در جمع خود و بررسی مشکلات در گفتگوهای چهره به چهره تشکر کردند و خواستار توجه ویژه به برطرف نمودن مشکلات شدند که یزدانپناه هم وعده همکاری ویژه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار