ماجرای معافیت فرزند استاندار روی میز قاضی

کهگیلویه و بویراحمد - تابناک - دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص به جریان افتادن پرونده قضایی معافیت فرزند استاندار توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ 19 September 2024

ماجرای معافیت فرزند استاندار روز میز قضا

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  پس از درج مطلبی در خصوص مفتوح شدن پرونده قضایی معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دادستانی مرکز استان و برای تنویر افکار عمومی گفت وگویی با دکتر سید وحید موسویان دادستان مرکز استان انجام دادیم.
 وی در همین خصوص اظهار کرد: جهت اطلاع مردم شریف استان اینکه هیچ گونه پرونده‌ای برای شخص استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل نشده و این پرونده قضایی فقط راجع به معافیت فرزند استاندار بوده و آن هم در خصوص ارتکاب جرائم احتمالی بوده که ممکن است توسط عوامل ذی مدخل در تایید معافیت صورت گرفته باشد.
وی با بیان اینکه در این پرونده به مانند همه پرونده‌های از این نوع به دنبال شفاف سازی در خصوص هرگونه اعمال نفوذ هستیم گفت به دنبال این هستیم که آیا عوامل اجرایی که عمدتاً پزشکان می‌توانند در آن دخیل باشند منشأ کار قانونی بوده یا خیر تا اینکه افکار عمومی قانع شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه در خصوص این موضوع احساس می‌شود که افکار عمومی قانع نشده است یادآور شد: هدف ما از پی گیری پرونده برگشت اعتماد عمومی به جامعه است و هنگامی که می‌بینیم با بیانیه فراجا باز هم افکار عمومی قانع نشده است موضوع را مورد پیگیری قرار داده ایم و اصولاً همانگونه که اعلام کردیم هیچگونه پرونده‌ای هم برای استاندار تشکیل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار