سردار خرم دل در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح

جنگی که برای سرکوب طراحی شده بود به اقتدار ما در دنیا منجر شد

فرمانده سپاه فتح: اکنون به برکت دفاع مقدس به حدی از شوکت و اقتدار رسیده این که همه آدرس‌های اقتدار و صفات ارزشی را به آن می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ 23 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان با اشاره به چرایی نامگذاری دفاع مقدس، گفت: همه کشور‌ها در طول تاریخ و در دوره حکومت خود دچار جنگ شده اند، اما باور ما این است که جنگ ما متفاوت است چرا که در جنگ‌های جهانی اول و دوم میلیون‌ها نفر کشته شد، اما هیچ گرامیداشت آنچنانی در سطح جامعه نیست ولی در ایران ما هفتگی از شهدای دفاع مقدس یاد می‌کنیم.
سردار خرم دل با اشاره به برگزاری باشکوه دومین کنگره دو هزار شهید استان افزود: در چرایی نامگذاری دفاع مقدس باید به فرمایشات متعدد امامین انقلاب رجوع کنیم. ما انقلاب خود را با جنگ و دفاع صادر کردیم. امام می‌فرماید جنگ یک نعمت بود، اکنون می‌فهمیم که چه کلام ارزشمند و آینده نگرانه‌ای بود. ما در جنگ نقاط ضعف و قوت، دوست و دشمن خود را شناختیم.

وی با بیان اینکه انشاالله شاهد احتزاز پرچم لا اله الی الله در دنیا باشیم گفت: جنگی که برای سرکوب ما و انقلاب ما طراحی شده بود اکنون به اقتدار نظام منجر شده که با قدرت تا فتح فلسطین ادامه خواهد یافت.
وی به برخی اتفاقات اوایل جنگ اشاره کرد و افزود: در جنگ عده‌ای بدون نظر امام به سوریه و برای جنگ با اسرائیل رفتند، اما امام فرمود برگردید که راه قدس از کربلا می‌گذرد. 
سردار خرم دل به وضعیت این روز‌های رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و ادامه داد: امروز با رژیمی مواجه هستیم که تنها هنرش کودک کشی است. رژیمی که خط قرمزش امنیت داخلی بود امروز بیخ گوشش موشک و خمپاره بر زمین می‌خورد و آمریکا مرتب به ایران التماس می‌کند و نامه می‌نویسد که در واکنش به این رژیم خویشتنداری و مدیریت کنید.
وی گفت: پادشاه کشوری که روزی از روی استیصال می‌گفت ما چه پادشاهی هستیم که جنگنده‌های ما را بدون اجازه به جنگ ویتنام می‌بردند، اکنون به برکت دفاع مقدس به حدی از شوکت و اقتدار رسیده این که همه آدرس‌های اقتدار و صفات ارزشی را به آن می‌دهند.
سردار خرم دل ادامه داد: اگر جنگ نبود، مشخص نبود الان چه وضعیتی داشتیم. جنگ ما را واکسینه کرد. مقاومت مسلمانان منطقه از زمانی که راه ما را پیش گرفتند بر داعش و صهیونیست‌ها، آمریکا و استکبار به پیروزی‌های مهمی رسید و اکنون دشمن به سمت اضمهلال می‌رود. 
ما تا زمانی که پیرو اهل بیت و ولایت فرمانده سپاه فتح در پایان اظهار داشت: خداوند هیچ چک سفید امضایی به هیچ قومی نداده است و اگر می‌خواهیم موفق باشیم البته که باید هزینه هم بدهیم، اما به فرموده رهبری با وجود همه این سختی‌ها به سمت قله حرکت می‌کنیم و انشالله آینده جهان پر از صلح تحت فرمان امامی خواهد شد که منتظرش هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار