جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در یاسوج

مدیر عامل سازمان سیما: در گام نخست 80 تابلو نازیبا و فاقد مجوز در سطح معابر شهری یاسوج شناسایی شده که جمع آوری آن در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 28 December 2016
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از آغاز کار جمع آوری تابلوهای غیرمجاز برای نخستین بار در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فرشاد صادقی صبح امروز در حاشیه جمع آوری 5 بیلبورد غیرمتعارف در معابر اصلی یاسوج اظهار داشت: این تابلو‌ها در خیابان‌های جمهوری اسلامی، هفت تیر و مطهری واقع شده است.

وی عنوان کرد: در گام نخست 80 تابلو نازیبا و فاقد مجوز در سطح معابر شهری یاسوج شناسایی شده که جمع آوری آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج با بیان اینکه سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه اهمیت زیادی دارد گفت: جمع آوری تابلوهای مازاد از جمله اقداماتی است که در زیبایی خیابان‌ها و معابر نقش به سزایی دارد.

صادقی تصریح کرد: هم چنین فعالان صنفی شهر یاسوج به نصب تابلوهای رنگارنگ و متنوع در محل ورودی واحدهای صنفی و یا حاشیه معابر اقدام کرده‌اند که سبب نازیبایی شهر و مشکلات ترافیکی شده است.
صادقی تصریح کرد: درهمین راستا تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در هسته مرکزی چهره شهر را نازیبا کرده که جمع آوری و ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار