برگزاری نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان در تهران

نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و خیرین استان و کشور در مجتمع فرهنگی گلستانی های مقیم مرکز و با حمایت مجمع خیرین ازدواج کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 15 June 2022


به گزارش تابناک ،نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و خیرین استان و کشور در مجتمع فرهنگی گلستانی های مقیم مرکز و با حمایت مجمع خیرین ازدواج کشور برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تشکر از حضور هم استانی های مقیم مرکز و حمایت آنان در این نشست و همچنین قدردانی از برگزار کنندگان این جلسه به اهمیت امر ازدواج در اسلام و جامعه و ضرورت پرداختن به آن توسط همه دلسوزان پرداخت و گفت: ازدواج باید آگاهانه باشد تا هم باعث تحکیم خانواده شود و هم کاهش طلاق را در پی داشته باشد.
سید جواد هاشمی مهر مسئولیت اجتماعی افراد جامعه را تلاش در جهت ترویج ، تسهیل، تشکیل و تحکیم خانواده عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین و موثرترین کار در حوزه ازدواج بحث آموزش چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج است که باید به این امر مهم بیش از پیش توجه شود.
وی ازدواج را بزرگترین و مهمترین حادثه زندگی انسان دانست و گفت: باید همه ساز و برگها برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده مهیا شود و از جوانان حمایت ویژه بعمل آید.
هاشمی از آمادگی استان برای حمایت از طرحهای ازدواج آسان و سامان گرفتن قشر جوان خبر داد و گفت: دولت مردمی و انقلابی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در تسهیل امر ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان گام برمی دارد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه خیران استان تقاضا نمود برای اجرای این امر الهی، سنت نبوی(ص) و سیره فاطمی(س) که نقش بسیار مهمی در بقای نسل، آرامش و تعادل روحی و جسمی و سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد تلاش موثر نمایند.

برگزاری نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان در تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار