رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 09 July 2017
هاشم ولی پور مطلق در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۱۴ هزار و ۱۴۵ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تا امروز شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، بیان کرد: تاکنون حدود ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و نیمی از مطالبات نیز هنوز باقی مانده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۲۴ مرکز خرید گندم در استان، عنوان داشت: خرید تضمینی گندم تا پایان آبان ماه در استان ادامه دارد.

پیش بینی خرید ۲۷ هزار تن گندم

ولی پور مطلق، قیمت هر کیلو گندم خریداری شده از کشاورزان را یک هزار و ۳۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال بالغ بر ۲۷ هزار تن گندم مازاد از کشاورزان استان خریداری شود که نسبت به سال گذشته دو هزار تن افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم قرار دارد، بیان داشت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری ۶۶ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  اضافه کرد: کار برداشت غلات در استان از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا اوایل مرداد ماه نیز ادامه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار