معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان قم عنوان كرد

تأمين امنيت محله بسترساز طرح دهكده سلامت

معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان قم گفت: بسياري از افراد مي‌توانند در بحث امنيت كمك كنند اگر امنيت محله تأمين شود؛ بستري براي طرح دهكده سلامت فراهم مي‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 03 December 2017
به گزارش تابناک قم، احمد صادقی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تهیه طرح دهکده سلامت اظهار کرد:‌ از شهرداری تشکر می‌شود زیرا جای این طرح در استان خالی بود بنابراین از این طرح حمایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تأکید بر آموزش از مباحث مهم است باید بررسی شود در محل دهکده سلامت چه ظرفیت آموزشی فراهم شده است و از اساتید در حوزه خانواده استفاده شود تا خانواده‌ها نکات آموزشی را دریافت کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد شورای معتمد پلیس گفت: در این طرح سپاه، پایگاه‌های بسیج و امامان جماعت مشارکت داشتند باید در نظر داشت تا زمانی که امنیت وجود نداشته باشد نمی‌توان اقدامی انجام داد.

وی عنوان کرد:‌ بسیاری از افراد می‌توانند در بحث امنیت کمک کنند اگر امنیت محله تأمین شود؛ بستری برای طرح دهکده سلامت فراهم می‌شود بنابراین برای برقراری امنیت باید همکاری دستگاه‌ها صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار