رئیس حوزه هنری خراسان رضوی خبر داد؛

ساخت مستند کوتاه « شمرهای زمان» با موضوع جنایات داعش

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: مستند کوتاه شمرهای زمان ساخته عباس لاجوردی و با موضوع جنایات داعش و نقش ویژه مدافعان حرم ساخته شده است.
کد خبر: ۴۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 03 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،سیدجواد رفاهی در گفت‌وگو با خبرنگارما اظهار کرد: برنامه‌های امسال نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی شاخص بود و ما باید هماهنگونه که تولید کننده را می‌آوریم متقاضی را هم بیاوریم.
وی افزود: حوزه هنری خراسان رضوی در این بازار فیلم‌های اسلامی آثار کوتاه و بلند بسیار زیادی را آورده، آثاری که  در جشنواره‌های رویش حاضر بودند و حائز عناوین برتر شدند و در این مجموعه سالانه بیش از 200 فیلم کوتاه و بلند تولید می‌کنیم و آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی شبکه‌های عضو اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلوزیون‌های اسلامی اعلام می‌کنیم..
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با بیان اینکه این مجموعه آثار فاخری را در زمینه جنایات دشمنان ساخته است، خاطرنشان کرد: آخرین اثر تولیدی حوزه هنری خراسان رضوی مستند کوتاه شمرهای زمان ساخته عباس لاجوردی و با موضوع جنایات داعش و نقش ویژه مدافعان حرم ساخته شده می‌باشد.
رفاهی گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم رویش همه ساله در ایام فرخنده دهه فجر برگزار می‌شود و یازدهمین دوره این جشنواره در بهمن ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی در سینماهای آفریقا و هویزه مشهد برگزار می‌شود و فراخوان این جشنواره به تمامی کشورهای جهان اسلام ارسال شده است؛ همچنین، در سال گذشته نمایندگانی از 30 کشور در این جشنواره حاضر بودند و برای امسال حضور نمایندگانی از بیش از 50 کشور اسلامی دنیا پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار