در بازدید از مناطق زلزله‌زده فریمان مطرح شد؛

درخواست ماشین یخچال‌دار! برای مناطق زلزله‌زده در دیدار با آیت‌الله علم الهدی

آیت ا... علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به همراه سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و هیئت همراه از مناطق زلزله زده سفیدسنگ فریمان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 12 April 2017
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ،  آیت ا... سید احمد علم الهدی روزگذشته با حضور در جمع مردم حادثه دیده روستای دوقلعه براشک فریمان با ابلاغ سلام گرم و پیام مقام معظم رهبری به مردم انقلابی و شهیدپرور این خطه، خطاب به روستاییان اظهارکرد: دغدغه حضرت آقا برای رفع سریع مشکلات شما بسیار زیاد است، لذا هدف از این حضور پیگیری و جویا شدن از مشکلات مردم حادثه دیده و رفع آن است.
آیت ا... علم الهدی افزود: فردا(امروز) در هفتمین روز از وقوع این حادثه ناگوار، با حضور جمعی از مسئولان استان کلنگ احداث منازل مسکونی جدید مردم زلزله زده به زمین می خورد و امیدواریم هر چه سریع تر شاهد ساخت این منازل باشیم.  
وی در ادامه از اختصاص 10 میلیارد ریال به منظور کمک به ساخت و ساز منازل حادثه دیدگان درمناطق زلزله زده از سوی مقام معظم رهبری  خبر داد و افزود: 5 میلیون تومان وام بلاعوض از حساب 100امام(ره) به منظور تسریع در عملیات ساخت و ساز و 2میلیون تومان برای تهیه لوازم منزل به هر خانواده روستایی داده می شود.
امام جمعه مشهد همچنین گفت: 3میلیارد ریال نیز توسط شهرداری مشهد برای سرعت بخشیدن به ساخت منازل زلزله زدگان به زودی اختصاص می یابد. شایان ذکر است در این بازدید رستمی ، دهیار روستا و خسرودوست، مسئول بهداشت روستا به بیان مشکلات روستاییان حادثه دیده پرداختند و کمبود حمام، سرویس بهداشتی و ماشین یخچال دار را از جمله مشکلات اهالی بیان کردند که مقرر شد به زودی این مشکلات توسط مسئولان مربوطه رفع شود.
حسن اصغری- خراسان رضوی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار