مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد:

«درخت جاودانه» با حضور ۱۲۰ خانواده شهید مدافع حرم سطح شهر مشهد برگزار شد

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد گفت: چهارمین روز از برگزاری جشنواره « درخت زندگی» با عنوان «درخت جاودانه» با حضور ۱۲۰ خانواده شهید مدافع حرم سطح شهر مشهد برگزار شد و هر خانواده شهید یک نهال به یاد شهیدشان کاشتند.
کد خبر: ۳۹۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 08 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد باغبان در حاشیه چهارمین روز برگزاری جشنواره «درخت زندگی» بیان کرد: در این برنامه اجرای تئاتر، برنامه‌های فرهنگی برای فرزندان شهدای والامقام داشتیم و کاشت نهال توسط خانواده معزز شهدا به نام شهیدشان و آموزش‌های آشنایی با گیاهان و گل‌های آپارتمانی برگزار شد.
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد همزمان با فرارسیدن اربعین شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و در آستانه چهارشنبه آخر سال  ادامه داد: مراسم کاشت نهال و غرس درخت را برای خانواده شهدای آتش‌نشان را نیز در این روز خواهیم داشت.
باغبان با بیان اینکه این نخستین دوره اجرای جشنوار «درخت زندگی» است؛ تصریح کرد: برنامه‌های هفته درختکاری از چهاردهم تا بیستم اسفند ماه با عنوان درخت زندگی در قالب ۷ ویژه برنامه با موضوعات درخت آرزوها، درخت دانش، نهال زندگی، درخت جاودانه، درخت تجربه، درخت مسئولیت و درخت همدلی برگزار می‌شود و مخاطب این برنامه‌ها هم کودکان بی‌سرپرست، دانش‌آموزان، کودکان، خانواده معزز شهدای والامقام، سالمندان و بازنشستگان، شهروندان داوطلب و اعضای شورای اجتماعی محلات و زوجین و خانواده‌ها هستند.
وی تاکید کرد: مخاطب هر دوره به طور میانگین ۳۰۰ نفر و مجموع ۷ برنامه بیش از ۲ هزار نفر است.
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد با بیان اینکه مخاطب این جشنواره تمامی گروه‌های سنی از کودک تا سالمند هستند؛   گفت: کاشت و مراقبت از درخت کوچک و بزرگ نمی‌شناسد فرهنگی است که باید در همه‌ی اقشار جامعه و در هر سنی وجود داشته باشد. وی در خصوص جشنواره «درخت زندگی» گفت:  با توجه به اینکه قالب برنامه‌ها متناسب با مخاطب هر بخش است طبق نظرسنجی‌ها جشنواره «درخت زندگی» با بالاترین میزان رضایت‌مندی همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار