نماینده مردم بروجرد در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

"شهادت" راه و هدف مقاومت را محکم‌تر می‌کند/ با همه ظرفیت‌ها باید به جبهه مقاومت کمک کرد

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان لرستان گفت: باور‌های ما و آموزه‌های دینی ما می‌گوید وقتی مسلمانی در خطر باشند بقیه مسلمان‌ها وظیفه‌شان حمایت از آن مسلمان است و درد مسلمانان درد همه ماست و بی‌شک مقاومت زنده است و قوی‌تر از دیروز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ 04 October 2024

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک لرستان اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد چرا که در این بیانیه فرمودند بر همه مسلمانان فرض است به هر طریقی به جبهه مقاومت کمک کنند. 
 
وی افزود: یعنی اگر کسی توان مالی دارد کمک کند، اگر کسی قلم به دست دارد کمک کند و اگر کسی می‌تواند در راهپیمایی‌ها شرکت کند کمک کند و به هر شکل و عمل و هر طریقی که می‌توانیم کمک کنیم. 
 
مقصودی عنوان کرد: این جنگ، جنگ اسلام و کفر و حق و باطل است و اسرائیل جبهه کفر است و به هیچ احد الناس و جنبنده‌ای رحم نمی‌کند.
وی تصریح کرد: اسرائیل غیر قانونی و غاصبانه و با شقاوت تمام به جان مسلمانان افتاده است و به زنان و کودکان رحم نمی‌کند و کودکان از دست این غده سرطانی در امان نیستند. 
 
مقصودی گفت: باور‌های ما و آموزه‌های دینی ما می‌گوید وقتی مسلمانی در خطر باشند بقیه مسلمان‌ها وظیفه‌شان حمایت از آن مسلمان است و درد مسلمانان درد همه ماست و هر عضوی که به درد بیاید تن و بدن ما باید به درد بیاید چرا که بنی آدم اعضای یکدیگرند را که سعدی گفته است نیز کلام خداوند است. 
 
وی بیان کرد: بی‌شک مقاومت زنده است و قوی‌تر از دیروز خواهد شد و هرگاه که رهبری را از او گرفتند رهبری قوی‌تر روی کار آمده است. 
 
مقصودی عنوان کرد: شهادت راه را قوی‌تر می‌کند و هدف را محکم‌تر می‌کند و این هدف هدف مستحکمی است و خانه عنکبوت بسیار سست و ناپایدار است، چون باور و اعتقادی ندارد و چنگالش به خون جوانان آغشته است. 
 
وی تاکید کرد:این یک آزمون الهی است و خداوند بندگان واقعی خود را می‌آزماید و مسلمان‌ها باید در میدان باشند کشور‌های اسلامی و دولت‌های اسلامی و کشور‌های عربی باید همه به میدان بیایند چرا که وظیفه‌شان کمک کردن است و خداوند در حال محک زدن بندگان واقعی است. 
 
عضو مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: سیاست‌های کلان ایران هیچ گاه بر استفاده از سلاح کشتار جنگی نبوده است هرچند که طرف ما نامرد است و نامردی را تمام کرده، اما به گفته مقام معظم رهبری در قاموس ما سلاح‌های کشتار جمعی که زن و مرد و کودک و جوان را بکشد نمی‌گنجد و تایید نمی‌کنیم. 
 
وی افزود: مجهز شدن به سلاح روز در مقابل دشمن تا دندان مسلح بر همه ما واجب است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار