کارخانه بازیافت خرم آباد به آتش کشیده شد

لرستان-«تابناک»مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد گفت: برخی افراد ناشناس کارخانه تازه فعال شده بازیافت این شهر را به آتش کشیدند و ضرر‌های میلیاردی به این کارخانه وارد کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 22 September 2024
به گزارش تابناک لرستان، رضا ماجدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی اقدامی ناشایست کارخانه بازیافت شهرداری که به تازگی و با صرف هزینه‌های میلیاردی فعال شده بود به آتش کشیده شد. 
 
وی افزود: زر این حادثه عده‌ای از افراد در حالی که چهره‌های خود را پوشانده بودند با در دست داشتن سلاح کلاشینکف با مراجعه به کارخانه و تهدید نگهبانان، آنان را در کانکس نگهبانی محبوس کرده و با استفاده از بنزین کارخانه را به آتش کشیده بودند. 
 
ماجدی با اشاره به اینکه کارشناسان در حال برآورد خسارات هستند گفت: بر اثر این حادثه خسارت‌های جدی به کارخانه بازیافت شهرداری وارد شده است. 
 
وی با اشاره به توقیف ۱۰ دستگاه از خودرو‌های حمل ضایعات با پیگیری معاونت خدمات شهری و همکاری سازمان مدیریت پسماند، واحد اجراییات و کلانتری افزود: در این راستا تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد از مجموع ضایعاتی‌های سطح شهر پلمب و جمع آوری شده که این امر نارضایتی‌هایی را برای آن‌ها ایجاد کرده بود. 
 
به گزارش تابناک، براساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی، نوار نقاله، پمپ موتور، کابل‌های فشار قوی و اتاق فرمان این کارخانه دچار خسارت‌های جدی شده است. 
 
با ممنوع شدن خرید و فروش و جمع آوری ضایعات در شهر خرم آباد و جمع آوری واحد‌های ضایعاتی در چهار نقطه از شهر خرم آباد به نظر می‌رسد دست صاحبان این واحد‌ها در این آتش سوزی دخیل باشد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار