دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) عنوان کرد:

زمینه سازی ظهور از مهمترین اهداف ما خواهد بود

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) گفت: از اهداف بیست ساله ما زمینه‌سازی ظهور و تهییج مادران جهت تربیت سربازان ظهور بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ 30 September 2024
زمینه سازی ظهور از مهمترین اهداف ما خواهد بود

به گزارش تابناک، نشست خبری فراخوان بین المللی مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله با اصحاب رسانه برگزار شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با اشاره به فعالیت‌های این مجمع، گفت: بیست سال پیش با هدف زمینه‌سازی ظهور و تهییج مادران برای تربیت سربازان ظهور این انجمن را تأسیس کردیم و اگر این حرکت ما سیاسی است، پس سیاسی‌ترین هیئت بین‌المللی شیعه خواهد بود.

داود منافی‌پور، افزود: مبنا بر این است که به همه مادران فراخوان دهیم که از روز اول که فرزندانشان را نذر منجی نمودند، در این فراخوان شرکت نمایند. هدف ما عقلانی است و از وحی تبعیت می‌کند؛ بنابراین از همه مادران می‌خواهیم در ۸۵۰۰ جلسه‌ای که برای شیرخوارگان حسینی در ایران و بیش از ۴۵ مجلس در خارج از کشور برگزار خواهد شد، حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال روضه‌خوانی نبوده و نیستیم و و به دنبال ثواب هم نخواهیم بود. اما بعد از دو دهه از فعالیت، یک سؤال مهم را مطرح خواهیم کرد که به کدامین گناه طفل شیرخوار کربلا کشته شد؟!

وی تاکید کرد: قصد داریم با برگزاری همزمان این مراسم، یادبودی نیز برای این شهید عزیز، سیدحسن نصرالله در اکثر مکان‌های برگزاری شیرخوارگان حسینی برگزار کنیم و پیام آزادگی حضرت اباعبدالله(ع) را نیز در این همایش‌ها انتقال دهیم.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله، پیروز این معرکه است، عنوان کرد: پاسخ حضرت زینب(س) به یزید برای ما کفایت خواهد کرد و حضرت زینب(س) فرمودند، «ای یزید، بدان که هر چه می‌کنی و هر چه حیله داری، انجام بده، به خدا سوگند تو نتوانی، ذکر ما را از ذهن‌ها پاک کنی؛ بنابراین آزادگان در سراسر دنیا بیدارتر خواهند شد و خداوند زمینه‌ساز ظهور و وراثت مستضعفین در جهان خواهد بود و این شهادت سکویی برای بیداری آزادگان جهان است».

منافی‌پور در ادامه یادآور شد: در خلال برپایی مواکب، پذیرایی نیز خواهیم داشت و مهمترین نشست ما نیز در صحن قدس حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد و از همه مادران دعوت می‌کنیم در این مراسم شرکت نمایند.

وی افزود: امیدواریم روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ساعت ۱۵ در ایران و کشور‌های مختلف مادران و سربازان ظهور با حضرت ولیعصر(عج) تجدید بیعت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار