فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار تاکیدکرد :

شناسایی کشف حجاب کننده ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار گفت: افرادی که کشف حجاب کنند با استفاده از تجهیزات پیشرفته شناسایی خواهند شد
کد خبر: ۱۱۰۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 15 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ محسن صبری پور با بیان این مطلب افزود: موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه های مهم مردم متدین گلبهار و آحاد جامعه می باشد و پلیس گلبهار نیز از ۲۶ فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی، خودرو و اماکن با این موضوع برخورد می کند.

سرهنگ محسن صبری پورگفت: در حوزه معابر عمومی با استفاده از فن آوری و تجهیزات پیشرفته جهت شناسایی فرد خاطی که در ابتدا به وی تذکر داده خواهد شد و بعد از آن با مدارک به حوزه قضایی معرفی خواهد شد.

اوگفت: در حوزه خودرویی بار اول تذکر و در صورت تکرار به هر نحو ممکن خودرو توقیف سیستمی و در مرحله بعد توقیف در محل و در آخر انتقال خودرو به پارکینگ صورت خواهد گرفت که از رانندگان عزیز به ویژه مالکان خودرو می‌خواهیم در این خصوص دقت کافی داشته باشند.

فرمانده انتظامی گلبهارگفت:در حوزه صنوف نیز اصنافی که متصدیان آن احیانا کشف حجاب می‌کنند حتما مورد توجه جدی قرار گرفته و به آنها نیز تذکر لازم داده خواهد شد، در صورت تکرار اخطار پلمپ و در نهایت پلمپ واحد صنفی در دستور کار قرار می گیرد و این موارد شامل باغ تالارها، رستوران‌ها و مراکزی از این دست هم خواهد شد که در این موارد سایر دستگاه‌ها موظف هستند به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار