سوء‌ مدیریت‌‌ها به سیاه‌نمایی‌ دشمن دامن می‌زند/ مردم از انقلاب‌اسلامی ناامید هستند؟

نماینده شیراز با اشاره به اقدامات دشمن برای پشیمان و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و آشفته نشان دادن وضعیت کشور، گفت: این راهبرد نظام سلطه برای عقب نگاه داشتن کشور و سیاه نشان دادن وضعیت است که برخی بی مدیریتی‌ها نیز در داخل کشور به آن دامن می‌زند.
کد خبر: ۹۹۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 01 October 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به گوشه‌هایی از اقدامات مجلس یازدهم در ابعاد مختلف، اظهارداشت: دو قانون مهم جهش تولید مسکن و مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس یازدهم مصوب شد که تولید سالانه یک میلیون مسکن و شکستن احتکار حدود ۳میلیون مسکن خالی در کشور، از دستاورد‌های بزرگ آن خواهد بود.

عزیزی ادامه داد: تضمین خرید محصولات کشاورزی دیگر قانون خوب مجلس بود که موجب می‌شود دسترنج کشاورزان عزیز ما در جیب دلالان کمتر رود.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوعات بین المللی قانون لغو تحریم‌ها و صیانت از دستاورد‌های هسته‌ای بزرگ‌ترین اقدام مجلس بود که این مسأله نیاز‌های اساسی کشور در حوزه برق، آب، درمان، کشاورزی و ... را برطرف خواهد کرد.

عزیزی تصریح کرد: قانون تسهیل کسب و کار دیگر قانون خوب مجلس بود که مدت گرفتن مجوز‌ها را به حداقل می‌رساند.

عزیزی افزود: انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، گرفتن مجوز ایجاد یک خط پروپیلن، فعال کردن پروژه‌های بزرگ در راه و ریل و ... از دیگر اقدامات نمایندگان در این دوره بوده که موجبات توسعه استان را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار