هزینه کردن در ورزش سرمایه‌گذاری برای آینده است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه کردن در ورزش را سرمایه‌گذاری برای آینده دانست و اضافه کرد: ورزش همگانی یک نوع پیشگیری در مقابل بیماری‌ها است و شیوع کرونا ثابت کرد که اگر سیستم ایمنی بدن قوی باشد مقاومت در مقابل بیماری بیشتر خواهد شد و مرگ و میر نیز کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۹۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 20 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمد مهدی فروردین در آیین تجلیل از قهرمانان پاراالمپیک استان فارس در شیراز عنوان کرد: قبلا نیم درصد از بودجه کشور به ورزش اختصاص می‌یافت که این میزان الان به ۲ و نیم درصد رسیده که به تحول در ورزش کشور کمک خوبی خواهد کرد.

او ادامه داد: علاوه بر این در مجلس بارها از فدراسیون‌های مدال آور نیز حمایت‌های ویژه شده و اعتبارات خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی، هزینه کردن در ورزش را سرمایه‌گذاری برای آینده دانست و اضافه کرد: ورزش همگانی یک نوع پیشگیری در مقابل بیماری‌ها است و شیوع کرونا ثابت کرد که اگر سیستم ایمنی بدن قوی باشد مقاومت در مقابل بیماری بیشتر خواهد شد و مرگ و میر نیز کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حمایت صنایع از ورزشکاران و به ویژه قهرمانان ورزشی گفت: فعالیت خیرین نیز عمدتا در حوزه ساخت و ساز از جمله ساخت مدرسه و مسکن است که نیاز است خیرین در زمینه تامین زیرساخت‌های ورزشی نیز مشارکت کنند.

فروردین بر لزوم توجه به ورزش بانوان تاکید کرد و ادامه داد: در بحث حمایت از ورزش قهرمانی باید ورزش بانوان، آقایان و معلولان به یک میزان توجه شود و هرگونه بی توجهی نسبت به ورزش بانوان و معلولان باعث از بین رفتن این سرمایه‌ها می‌شود.

در این آیین از قهرمانان پاراالمپیک استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار