امید داریم اقدامات دولت در زندگی روزمره مردم محسوس باشد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رهبر معظم انقلاب پیش‌تر وعده کرده بودند دولت جدید دولتی تازه نفس، انقلابی و جوان است و طی مدت زمانی که دولت سیزدهم مستقر شده است فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و امید داریم این اقدامات در زندگی روزمره مردم نیز محسوس باشد.
کد خبر: ۹۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 18 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رهبر معظم انقلاب پیش‌تر وعده کرده بودند دولت جدید دولتی تازه نفس، انقلابی و جوان است و طی مدت زمانی که دولت سیزدهم مستقر شده است فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و امید داریم این اقدامات در زندگی روزمره مردم نیز محسوس باشد.
آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه دولت فعلی دولت عدالت خواه است و به دنبال اجرای عدالت است، افزود: جوانانی هستند که دغدغه عدالت دارند و این بسیار ارزشمند است، اما صرفا دغدغه داشتن کافی نیست و سه پایه اصلی عدالت باید دنبال شود.
وی ادامه داد: دولت جدید با حمایت مردم باید عقلانیت، معنویت و قانون مندی را دنبال کند تا عدالت در جامعه اجرایی شود.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه هنوز زود است از دولت توقع داشت، افزود: حضور رئیس جمهور دولت سیزدهم در اجلاس‌های بین المللی نظیر اجلاس تاجیکستان نشان دهنده آن است که تحریم‌ها هیچ اثری بر فعالیت‌های بین المللی ایران نگذاشته است و در بسیاری از شاخص‌ها نیز ایران رشد داشته است.
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه ایرانی‌ها سابقه طولانی و قدیمی در تجارت با چین دارند، گفت: این مسئله راهگشای تبادل اقتصادی است و سبب می‌شود دیگر کشور‌ها نیز مجاب به ورود به بازار‌های ایرانی کند و این نوید بخش حرکتی نو برای خنثی سازی تحریم هاست.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: تلاش، برنامه ریزی و ارتباط بین المللی برای توسعه در کشور به گونه‌ای است که می‌تواند آینده اقتصاد ایران را درخشان کند.
آیت الله دژکام با اشاره به بازگشایی مدارس از مهرماه گفت: مدارس محل تربیت هستند و در دوره دبستان، پرورش اولویت دارد که مدیران و معلمان باید در دستور کار خود قرار دهند.
امام جمعه شیراز تاکید کرد: سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در فارس آغاز شده و شیراز
از گذشته‌های دور دارالعلم بوده است و شخصیت‌های بسیار بزرگی در حکمت، فقه و در حدیث کرسی داشته اند که این میطلبد حوزه علمیه فارس با مدیریت حوزه خواهران و برادران بتوانند این جایگاه علمی و معنوی شیراز را ارتقا دهند تا دارالعلمی برای جهان اسلام باشند.
وی به گرامی داشت خاطره هشت سال مقاومت، ایثار، شهادت و شهید پروری ملت رشید و سربلند ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: با خود پیمان میبندیم مسیری که شهدا برای رسیدن به خدا ترسیم کردند کام برداریم و تا تحویل پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دست امام زمان (ع) این مسیر را ادامه خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار