استاندار ایلام؛

کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم است

استاندار ایلام با بیان اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان، صنعتگران، کشاورزان و سرمایه داران از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 08 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود: با تاکید بر اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان، صنعتگران، کشاورزان و سرمایه داران از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.

وی ادامه داد:: برای تسریع در تکمیل این زائرسرا همچنین باید از ظرفیت بسیج که ظرفیت بسیار بزرگی است در همه روستاها و محلات در قالب پایگاه مقاومت استفاده شود که این می تواند تحول بزرگی را در زمینه جلب مشارکت های عمومی بوجود آورد.

نوذری مطرح کرد: کارگاه های تولیدی و مصالح ساختمانی پرفروش و بزرگ نیز می توانند در بخش غیر نقدی و تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساختمان به ما کمک کنند.

وی گفت:در این زمینه لازم است به فراخور کمک های دولتی از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده کرد.

استاندار ایلام مطرح کرد:: باید از ظرفیت شرکت های بزرگ نیز در توسعه و تکمیل زائر سرا ایلامیان بهره گرفت./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار