رییس پلیس ایلام ؛

طرح نوروزی پلیس راه تا ۱۴ فروردین ماه در استان ادامه دارد

رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه تا ۱۴ فروردین ماه در تمامی محورهای اصلی و تفرجگاه های استان اجرا می شود، گفت: محورهای مواصلاتی استان ایلام با ۴۷ دوربین ثابت و سیار به صورت شبانه روز رصد می شوند.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 02 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: ترددهای جاده ای در ایام نوروز به شکل قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و لزوم رعایت مقررات و حساسیت و احتیاط در رانندگی بیش از پیش ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم نامحسوس گشت پلیس راه در روز طبیعت حضور خواهند داشت و رفتار رانندگان را رصد می کنند، افزود: ۲۵ تیم آشکار نیز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند و با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

ربیس پلیس راه ایلام گفت: تردد انواع وسایل نقلیه باربری سنگین و موتورسیکلت ها در جاده های استان در روز طبیعت ممنوع بوده و تیم های گشتی پلیس راه و دوربین های ثابت و سیار تخلفات را ثبت خواهند کرد.

همتی زاده گفت: از کلیه رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات، شیرینی ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار