هوای ناسالم تا پایان هفته مهمان اصفهانی ها است

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با توجه به پایداری جو و افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی تا پایان هفته پیش بینی می‌شود که کیفیت هوای اصفهان در ساعات پرتردد در حد بسیار ناسالم برسد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 12 January 2021

مژگان امیر امجدی اظهار داشت: امروز شاخص‌های کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای عموم قرار دارد و در ساعت پرتردد با توجه به پایداری جو، افزایش و انباشت آلاینده های جوی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط پایدار تا اواخر وقت روز پنجشنبه ادامه دارد ، ادامه داد: پیش بینی می شود کیفیت هوای اصفهان در ساعت پرتردد روز در حد بسیار ناسالم برسد که هشداری است برای همه.

این کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی به همشهریان و بویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و ریوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی، پر جمعیت مرکز و شمال این استان توصیه کرد که از رفت و آمد در مکان های باز بویژه در ساعت اولیه صبح و پرتردد، خودداری کنند.

امیر امجدی خاطرنشان کرد: سامانه ناپایدار جوی از اواخر وقت روز پنجشنبه از سمت غرب وارد استان اصفهان خواهد شد و وزش باد برای مناطق مرکزی موجب بهبود کیفیت هوا خواهد شد.  

وی افزود: بارش‌های این سامانه منحصر به مناطق غربی استان است و دمای هوا هم تا پایان هفته به تدریج در بیشتر مناطق استان افزایش خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار