تصمیم گیری در مورد دفن اموات بصورت رایگان در بهشت احمدی

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیرازطرح یک فوریتی دفن درگذشتگان از فوت عادی و کرونایی بدون اخذ وجه در آرامستان بهشت احمدی تا فروردین ١٤٠١ تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 10 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در یکصدو شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز طرح یک فوریتی درباره دفن درگذشتگان اعم از فوت عادی و کرونایی بدون اخذ وجه در آرامستان بهشت احمدی تا فروردین ١٤٠١ تصمیم گیری شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای این طرح مقرر شد موضوع با قید یک فوریت جهت بررسی به کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال شود.
سید عبدالرزاق موسوی به طرح یک فوریتی درباره مساعدت به تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز که قرار بود به تیم بانوان قشقایی ١٠٠ میلیون تومان و برای هر برد نیز ١٠ میلیون تومان مساعدت شود، مقرر شد موضوع برای بررسی مجدد به کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا بازگردانده شود تا ظرف مدت دو هفته رسیدگی و برای تصمیم نهایی به صحن شورا ارسال شود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به موضوع آئین نامه برون سپاری خدمات شهرسازی شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: برای این موضوع نیز مقرر شد موضوع جهت بررسی به کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال شود.
وی با اشاره به طرح امکان سنجی و برنامه ریزی فیزیکی احداث شهربازی بزرگ شیراز در محل اراضی گود سیمان گفت: مقرر شد شهرداری شیراز ظرف مدت دو ماه نسبت به اخذ و انعقاد قرارداد با مشاور و جانمایی و تهیه طرح امکان سنجی و برنامه ریزی فیزیکی احداث شهربازی بزرگ شیراز در بخشی از اراضی گود کارخانه سیمان اقدام و نتیجه را به شورا ارائه دهد.
موسوی همچنین به طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، درباره مدیریت و انتشار داده‌های شهری اشاره کرد و گفت: این طرح نیز مقرر شد جهت بررسی مجدد به کمیسیون‌های هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال تا ظرف مدت یک هفته نسبت به تشکیل کمیته‌ای اقدام کنند و کمیته مذکور در مدت دو هفته موارد را بررسی و در نهایت طی مدت یک ماه جهت تصمیم نهایی به صحن شورا ارائه شود.
وی ادامه داد: طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، درباره کسب و کار‌های نوپا و استارتاپ‌ها نیز مقرر شد جهت بررسی مجدد به کمیسیون‌های هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال تا ظرف مدت یک هفته نسبت به تشکیل کمیته‌ای اقدام کنند و کمیته مذکور در مدت دو هفته موارد را بررسی و در نهایت طی مدت یک ماه جهت تصمیم نهایی به صحن شورا ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار