مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات گردشگری تمدید شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات مرتبط با کرونا خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 07 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مصیب امیری گفت: پرداخت تسهیلات به فعالان و شاغلان درحوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و کسب وکار‌های مرتبط با این بخش‌ها که از بیماری کرونا دچار آسیب شده اند تا پایان دی‌ماه ۹۹ درسامانه کارا تمدید شده است.

او افزود: بهره برداران و فعالان تاسیسات گردشگری و صنایع دستی می‌توانند جهت ثبت نام برای دریافت تهسیلات به سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده ودرخواست خود را ثبت کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری از ابتدای آذرماه تاکنون ۲۹۸ متقاضی ثبت نام و درمرحله پرداخت هستند و همچنین در حوزه صنایع دستی نیز به ۲۴۷ متقاضی تسهیلات اعطاء شده و برای ۳۳۲ متقاضی در دست اقدام است.

متقاضیان درصورت نیاز بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۲۷۴۰۱۱ داخلی ۲۱۳ تماس حاصل کنند یا به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس به آدرس شیراز بلوار مدرس، روبروی فضیلت مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار