همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س)؛

اختصاص ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه (س)، با همکاری سپاه استان قزوین ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء می شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 23 July 2020
 
 اختصاص ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند
 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ؛ محمد صیادی با تبریک سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ملی ازدواج گفت: ترویج و توسعه ازدواج آسان و کمک به  امر ازدواج از جمله خدمات دارای اولویت کمیته امداد به زوجهای جوان تحت حمایت است

وی ادامه داد: فراهم آورن بستر ازدواج جوانان از سوی خانواده مددجو به لحاظ مشکلات خود خانواده، با سختی ها و موانعی همراه است از این رو کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند تا این فرایند را با اقدامات مختلف ساماندهی و پشتیبانی کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: گام نخست در بحث ازدواج ارائه مشاوره های اجتماعی و فرهنگی است که برای این موضوع در حوزه فرهنگی این نهاد برنامه های مشخصی پیش بینی شده است.

وی افزود: گام بعدی کمک به تأمین جهیزیه است که به مناسبت های مختلف با همکاری خیران و نیکوکاران حقیقی و حقوقی اقدام می شود.

صیادی اعلام کرد: در همین راستا و همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه (س)، با همکاری سپاه استان قزوین ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء می شود.

وی گفت: تأمین این تعداد جهیزیه بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در دارد که حدود ۵۰ درصد این رقم از سوی کمیته امداد امام (ره) استان قزوین و مابقی این رقم از سوی سپاه استان قزوین تأمین خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: البته با نظر مساعد مسئولان امر در سپاه استان قزوین در صورت نیاز برای تکمیل این جهیزیه کمک بیشتری را از سوی سپاه استان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام (ره) در جریان اقدام های این چنینی به دنبال بیان نام خود نیست از این رو دست هر نیکوکاری که هدفش خدمت به مردم و رضای الهی باشد را می فشاریم.

صیادی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) در کنار پرداخت کمک هزینه جهیزیه به دختران تحت حمایت، به پسران تحت حمایت نیز هدیه ازدواج پرداخت می کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار