بزرگترین کلاس نکته و تست کنکور کشور شروع شد

طی سال های گذشته کلاس های نکته و تست زیست شناسی که توسط اساتید مجرب موسسه ماز بصورت حضوری در شهرهایی مثل شیراز و و تهران برگزار شده بودند نتایج اعجاب انگیزی رو رقم زدند. بالغ بر 80 درصد شرکت کننده های این کلاس ها درصد بسیار بالایی در درس زیست شناسی کسب کردند و تونستند در بهترین رشته و دانشگاه پذیرش بگیرند.
کد خبر: ۸۴۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 12 May 2020

طی سال های گذشته کلاس های نکته و تست زیست شناسی که توسط اساتید مجرب موسسه ماز بصورت حضوری در شهرهایی مثل شیراز و و تهران برگزار شده بودند نتایج اعجاب انگیزی رو رقم زدند. بالغ بر 80 درصد شرکت کننده های این کلاس ها درصد بسیار بالایی در درس زیست شناسی کسب کردند و تونستند در بهترین رشته و دانشگاه پذیرش بگیرند.

بزرگترین کلاس نکته و تست کنکور کشور شروع شد

امسال با توجه به وضعیت کرونا و عدم امکان کلاس های حضوری و همچنین درخواست های زیاد دانش آموزان سراسر کشور برای امکان شرکت در این کلاس ها تصمیم گرفتیم دوره نکته و تست آنلاین ماز رو نه فقط در درس زیست بلکه برای همه دروس راه اندازی کنیم. البته برنامه این کلاس ها با توجه به تغییر زمان کنکور از طرف سازمان سنجش تغییراتی کرده که میتونید با مراجعه به سایت ماز به آدرس biomaze.ir آخرین برنامه کلاس ها رو دریافت کنید.

این کلاس ها در 9 جلسه و بصورت تدریس نکته تستی مباحث برگزار میشه و تست ها هم ترکیبی از سوالات تالیفی و منتخب کنکور خواهند بود. اساتید زیست این دوره هم دکتر پوریا خیراندیش و دکتر فرزام فرهمند نیا از طراحان سوالات آزمون های ماز و مولفین برترین کتاب های زیست کنکور مثل گاج و خیلی سبز هستند.

اساتید سایر دروس هم به این شرحه : شیمی استاد میعاد هنرور ، فیزیک استاد علی کتیرایی ، ریاضی استاد امین تدارک ، ادبیات استاد امیرحسین عبدالله زاده ، عربی استاد امیر رضایی رنجبر ، دین و زندگی استاد مهدی قدمیان ، انگلیسی استاد ابراهیم رحیمی

در این کلاس ها علاوه بر بررسی تست های ناب برای دروس مختلف ، کنکور رو هم برای شما با دقت بالایی پیش بینی میکنیم طوریکه سر جلسه کنکور شوکه بشید و از صمیم قلبتون ماز رو دعا کنید (دعای خوب...خخخ) روش کارمون هم اینه که تیپ شناسی سوالات رو بصورت دقیق بهتون آموزش میدیم تا با آگاهی و استفاده از تکنیک تاکسونومی بلوم بتونید فکر طراح رو بخونید و بهترین نتیجه رو از آزمونتون بگیرید

همچنین استراتژی نهایی شما برای روز کنکور هم بهتون داده میشه که دقیقا چیکار کنید چون فوق العاده روز مهم و سرنوشت سازی هست که باید برای صبح تا شبش (حتی بعد جلسه هم حسابه) استراتژی و برنامه دقیق داشته باشید.

قیمت گذاری این کلاس ها به گونه ای انجام شده که همه شما عزیزان بتونید بدون دغدغه در اون شرکت کنید ، همچنین ماز افرادی که از نظر مالی مشکل دارند رو بورسیه میکنه. بهرحال برای شما دوست عزیزی که داری این مطلب رو میخونی کد تخفیف مجزایی هم در نظر گرفتیم که فرصت استفاده ازش محدوده. پس بجنب و فرصت رو از دست نده.

بزرگترین کلاس نکته و تست کنکور کشور شروع شد

کد تخفیف ماز : mazoff

مهلت استفاده در سایت کانال تخفیف درج شده

در ادامه سعی کردیم به چندین سوال متداول شما عزیزان درباره موسسه ماز و خدماتش پاسخ بدیم. برای مطالعه و آشنایی بیشتر میتونید مقاله آزمون ماز خوبه؟ رو از سایت درس خونا مطالعه کنید.

بهترین پکیج جمع بندی ماز کدومه؟

پکیج های جمع بندی متنوعی در حال حاضر روی سایت ماز فعاله که شما میتونید بر حسب نیاز خودتون اون ها رو ثبتنام کنید اما بهترین و جامع ترین پکیجی که ما به دانش آموزانمون توصیه میکنیم استفاده از پکیج جمع بندی طلایی ماز هست.

آیا در این پکیج جمع بندی سوالات کنکور هم پیش بینی شده؟

پیش بینی سوالات کنکور تخصص ماست! در کنکور های سال های گذشته ماز تونسته با دقت بالای 90% سوالات کنکور رو پیش بینی کنه طوریکه شما اگر سوالات و نکات اساتید ماز رو مطالعه میکردید سر جلسه کنکور کاملا این موضوع براتون قابل حس و درک بود ، همونطور که دانش آموزان سال های گذشته هم بعد از کنکور توی پیام هاشون به ما لطف داشتند و این حس رو باهامون به اشتراک گذاشتند.

آیا اساتید این دوره ها معتبر و قابل اعتماد هستند؟

یکی از نکاتی که ماز رو از سایر موسسات متمایز میکنه همین قضیه انتخاب اساتید هست. سایر موسسات اساتید مختلفی رو با سطوح کیفی مختلف به کار میگیرند و انتخاب رو به عهده دانش آموز میگذارند اما ماز سعی کرده برای هر درس بهترین استاد رو انتخاب کنه یه بچه ها دغدغه انتخاب استاد رو هم نداشته باشند دیگه.

بزرگترین کلاس نکته و تست کنکور کشور شروع شد

من یه چیزی میخوام که تضمین 100 درصد داشته باشه. اینجور چیزی دارید شما؟

بله. بزودی از پکیج دوپینگ 99 ماز رونمایی میشه که ضمانت اثربخشی 100 درصدی داره. به این صورت که وقتی شما این پکیج رو خریداری کردید ، اگر بعد از کنکور دیدید که نتیجه ای براتون نداشته کافیه شماره شبا حسابتون رو به ماز پیامک کنید تا مبلغتون عودت داده بشه. دلیل ارایه این ضمانت اعتماد بالای ماز نسبت به اثربخشیه این پکیجه و اولین بار هم هست که در بازار کنکور ایران این تضمین داده میشه.

من داوطلب کنکور 1400 هستم ، آیا ماز برای ما هم برنامه ای داره؟

ازونجایی که با بحران کرونا و تعویق کنکور مواجه شدیم تصمیم گرفتیم برای بچه های 1400 سایت جدیدی راه اندازی کنیم  تا براحتی بتونند پکیج های دلخواهشون رو ازون طریق تهیه کنند. کد تخفیفی که بالاتر براتون گذاشتیم در این سایت هم فعاله و میتونید ازش استفاده کنید. (با مراجعه به سایت اصلی لینک ورود به سایت ویژه کنکور 1400 براتون نمایش داده میشه)

من اصلا ماز رو نمیشناسم. میشه یکمی بیشتر توضیح بدید؟

به شما توصیه میکنم مقاله جامعی که درباره ماز در سایت درس خونا منتشر شده رو مطالعه کنید. بصورت خلاصه اما اینجا توضیحاتی میدیم خدمتتون. ماز حدود 6 سال پیش توسط تیمی 3 نفره از دانشجویان پزشکی شیراز تاسیس شد. در ابتدا تمامی تمرکز این گروه روی درس زیست شناسی و برگزاری آزمون های آنلاین بود اما رفته رفته و با استقبال دانش آموزان از آزمون ها دامنه فعالیت گروه به حوزه های کلاس آنلاین ، همایش ، کتاب ، دی وی دی  و ... و اون هم در هر 3 رشته تجربی ، ریاضی و انسانی گسترش پیدا کرد.

اگر سوالات بیشتری دارید یا برای ثبتنام به راهنمایی نیاز دارید میتونید کلمه (ماز) رو به شماره 09302311162 بصورت پیامکی ، تلگرامی یا واتساپی ارسال کنید تا شما رو راهنمایی کنیم.

منبع : درس خونا و کانال تخفیف

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار