امام جمعه اهواز:

حل مشکلات خوزستان نیازمند اراده ملی است/ تمهیدات لازم برای سیل و زلزله احتمالی در خوزستان فراهم شود

امام جمعه اهواز گفت: با توجه به محرومیتی که علی‌رغم غنای منابع زیرزمینی و روزمینی در استان ملاحظه میکنیم تا زمانی که اراده ملی مانند جنگ هشت سال دفاع مقدس در کنار خوزستان قرار نگیرد ما نمی‌توانیم مشکلات خود را حل کنیم.
کد خبر: ۷۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 06 September 2019

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز افزود: برخی شواهد گویای تکرار برجام است اما نباید از تجربه تلخ برجام غافل شد.

به گزارش"تابناک" وی با تاکید بر لزوم توجه به توصیه های رهبری و دلسوزان نظام گفت: تضمینی برای بازگشت پول فروش نفت وجود ندارد و به نظر می رسد که قرار است در قبال پول نفت، کالا و غذا بدهند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: توجه به سیره ائمه اطهار(ع) و قیام عاشورا در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده است؛  امام حسین (ع) با گذشتن از مال، جان، فرزند و اصحابش در مقابل زورگویان مقاومت کرد.

وی سازش نکردن با استکبار را نخستین پیام حادثه عاشورا دانست و افزود: انقلاب اسلامی با سرلوحه قرار دادن قیام عاشورا توانست استبداد داخلی را شکست دهد و نبرد با استکبار خارجی را در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه ایستادگی در مقابل استکبار هزینه دارد، گفت: نباید در برابر دشمن ترس به دل راه داد زیرا ترس از خصائل منافقان است.

وی افزود: آمریکا و اروپا در مسائلی مانند کاهش قدرت ایران در منطقه و جلوگیری از دستیابی حزب الله به انرژی هسته ای استراتژی مشترک دارند و تفاوت آنها در تاکتیک ها و روش ها است.

امام جمعه اهواز گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله و سیل احتمالی باید اندیشیده شود تا بار دیگر خسارت‌هایی مانند سیل امسال به مردم خوزستان تحمیل نشود.

وی با تاکید بر لزوم استحکام بخشی سیلی بندها افزود: لایروبی رودخانه ها و کانال ها مورد توجه قرار گیرد و دولت درصورت نیاز به اعتبار، پیگیری لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: استان خوزستان باوجود منابع بسیار اما دچار محرومیت است و تا زمانی که اراده ملی نباشد نمی توان مشکلات موجود را رفع کرد.

وی افزود: به زودی فراخوانی برای حضور جهادی نیروهای سازندگی و تشکیل قرارگاه بزرگ فرهنگی داده می شود تا فاصله ظالمانه خوزستان با سایر استانها برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار